تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نکات مهم و پیشنهادات خرید هدایای سازمانی نوروزی

بسیاری از سازمان ها از هدایایی استفاده می کنند که ارتباط افراد با سازمان را یادآوری کند. ما در ادامه تعدادی از هدیه عید نوروز  مناسب برای سازمان ها را به شما معرفی می کنیم. می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود این هدایا را انتخاب کنید.

رویداد۲۴ وقتی صحبت از خرید هدایای سازمانی می شود، هیچ رویکرد کلی برای همه سازمان ها وجود ندارد. هر کسب و کاری نیازها و اهداف شخصی خود را برای اعطای هدایای سازمانی در نظر می گیرد. هدف شما از هدیه شرکتی چه شناسایی دستاوردهای گذشته باشد، چه القای وفاداری مستمر، چه به دنبال خرید هدیه سازمانی برای کارمندان خود باشید چه برای مشتریان خود، یافتن هدیه شرکتی مناسب می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد.

انتخاب هدایای سازمانی نوروزی

برای به جا گذاشتن تاثیر عالی بر روی گیرنده هدیه، بهتر است شخصیت و علایق افراد را در نظر بگیرید. از اقلام شخصی شده گرفته تا دستگاه های الکترونیکی، کتاب و ... می توانید هدایای زیادی را در نظر بگیرید. با توجه به بودجه سازمان، می توانید چیزهای گران تری مانند ساعت حکاکی شده را انتخاب کنید. گزینه های ساده تر و در عین حال متفکرانه تری مانند پکیج های خوراکی یا گیاهان نیز می توانند هدیه مناسبی باشند. هر نوع هدیه ای که در نظر می گیرید باید با کیفیت بالایی باشد تا تاثیر مثبتی بر برند شما داشته باشد.

بسیاری از سازمان ها از هدایایی استفاده می کنند که ارتباط افراد با سازمان را یادآوری کند. ما در ادامه تعدادی از هدیه عید نوروز  مناسب برای سازمان ها را به شما معرفی می کنیم. می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود این هدایا را انتخاب کنید.

نکات مهم و پیشنهادات خرید هدایای سازمانی نوروزی

هدایای فناوری

هدایای فناوری

 با توجه به اینکه بسیاری از ما در زندگی روزمره خود از فناوری کمک می گیریم، ابزارهای فناوری می توانند هدایای سازمانی بسیار مناسبی باشند. این ابزارها می توانند از هدفون های بی سیم و بلندگوهای کوچک طراحی شده با اتصال بلوتوث تا پاوربانک ها و پایه های شارژ با طرح های شیک که به طور خاص برای مدل های مختلف تلفن همراه مانند آیفون یا سامسونگ گلکسی طراحی شده اند، باشد. دیگر لوازم جانبی فن‌آوری می تواند شامل ساعت‌ های هوشمند یا جاروبرقی رباتیک باشد. فلش مموری نیز می تواند یک انتخاب مناسب باشد که می توانید با بودجه های مختلف آن را تهیه کنید.

پوشاک مارک دار

مطمئن شوید که هرکسی کالای شما را دریافت می کند، با افزودن جزئیات برند مانند آرم و شعار به تی شرت ها، ژاکت ها، کلاه ها و سایر مواردی که می توانند به راحتی سفارشی شوند، به یاد می آورد که آن را از چه کسی دریافت کرده است. مردم از احساس منحصر به‌ فرد بودن لذت می‌برند، پس چرا ست ‌های لباس متفاوت از ظاهر اوقات فراغت برای روزهای معمولی تا لباس ‌های رسمی در محیط ‌های اداری مناسب را ارائه نکنیم؟ حتی می ‌توانید جملات سرگرم ‌کننده یا تگ ‌های به یاد ماندنی که ارزش ‌ها یا آرمان ‌های شرکت شما را نشان می ‌دهند، به مواردی مانند هودی ها اضافه کنید تا هر بار شخصی این لباس ها را در مکان های عمومی می پوشد، افراد دیگر با برند شما آشنا شوند.

مجموعه کتاب

کتاب نیز می تواند یک هدیه شرکتی مناسب برای عید نوروز باشد. شما می توانید با توجه به روحیات افراد، کتاب های کلاسیک، طنز، داستان، گلچین های ادبی یا سفرنامه ها را به آنها هدیه دهید. در چشم انداز شرکتی رقابتی فزاینده، شرکت ها به دنبال راه های متمایز برای تشکر از مشتریان خود و پاداش دادن به کارمندان برای کار سختشان هستند. هدایای سازمانی راه منحصر به فردی برای نشان دادن قدردانی شما ارائه می دهد و می تواند نقش مهمی در ایجاد روابط بین مشاغل و مشتریان داشته باشد. با دادن هدایای سازمانی که با دقت انتخاب شده‌ اند، می ‌توانید اندیشمندی و حرفه ‌ای بودن خود را نشان دهید. این هدیه ها می توانند با توجه به فعالیت سازمان شما نیز انتخاب شوند. به طور مثال کتاب های با موضوع سفرنامه می توانند هدیه شرکتی مناسبی برای آژانس های گردشگری باشند.

نکات مهم و پیشنهادات خرید هدایای سازمانی نوروزی

سبدهای غذایی

سبدهای غذایی از بهترین هدایای سازمانی مناسب عید نوروز

یکی از گزینه های محبوب هنگام انتخاب هدایای سازمانی، سبدهای غذایی است. همه عاشق تنقلات هستند! چه مجموعه ‌ای از آب نبات‌ های شیرین را انتخاب کنید چه آجیل ‌های خوش طعم، این سبدهای هدیه مجموعه ‌ای از خوراکی‌ ها را ارائه می ‌دهند که مطمئنا ذائقه همه را قلقلک می ‌دهند. برای پک های هدیه خاص، مواد خوراکی سفارشی می‌ توانند یک انتخاب الهام‌ بخش باشند. اگر فرد گیرنده از آشپزی لذت می‌ برد، به او ملزومات آشپزخانه باکیفیت مانند کتاب‌ های آشپزی یا ظروف آشپزی حک شده با آرم شرکت یا تصاویر برندتان را هدیه دهید.

کالاهای مارک دار

کالاهای مارک دار یکی دیگر از گزینه های محبوب برای هدیه شرکتی است. به همه چیز از تی شرت ها و لیوان های چاپ شده تا جاکلیدی فکر کنید. هر بار که این کالاها توسط افراد استفاده می شوند، می توانند به عنوان یادآوری ظریفی از حضور برند شما باشند. ساخت محصولات مارک دار به مشتریان فعلی و آینده این امکان را می دهد که با برند شما در سطح شخصی تری احساس ارتباط داشته باشند و ارتباط هر یک با سازمان شما را بیشتر می کند.

 با توجه به گزارش مجله کارآفرین در مورد بهترین شیوه‌ ها برای اعطای هدایای سازمانی موفق، اهدای این هدایا در سال‌های اخیر بیش از 50 درصد افزایش یافته است. این روند مطمئنا محبوبیت خود را در بین کارآفرینانی که امروزه تجارت می ‌کنند ادامه خواهد داد. به ویژه با توجه به قابلیت اشتراک ‌گذاری فزاینده این هدایای سازمانی در پلتفرم ‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، مردم سریع  به سمت مواردی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می ‌شوند جذب می‌ شوند.

نکات مهم و پیشنهادات خرید هدایای سازمانی نوروزی

هدیه شرکتی

سفارشی سازی هدیه شرکتی مطابق با عید نوروز

شما می توانید یکی از پیشنهادهای بالا را به عنوان هدیه شرکتی در نظر بگیرید. اگر بخواهید این هدیه را به عنوان یادگاری در مناسبت هایی مانند عید نوروز به افراد اهدا کنید، می توانید یک المان خاص آن مناسبت را به هدیه خود اضافه کنید. به طور مثال برای هدایای سازمانی عید نوروز چاپ یک تقویم یا سالنامه با برند خودتان می تواند ایده خوبی باشد. با توجه به بودجه خودتان می توانید مقداری آجیل را نیز به این پکیج هدیه شرکتی اضافه کنید. طرح باکس هدیه نیز می تواند با المانی از عید نوروز طراحی شود. ظروف کوچکی برای چیدن سفره هفت سین نیز می توانند این هدایای سازمانی را برای عید نوروز شخصی سازی کنند.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
یلدل نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
0
0
ممنون از مقاله خوب و کاملتون، من یه مطلبی هم توی مجله اقتصاد افرین میخوندم نوشته بود هدیه ای که میدید سعی کنید کاربردی هم باشه و فقط به فکر یک کادو ارزان یا زینتی نباشید، به نظرم خیلی درسته
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان