تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات تهیه بلیت قطار‌های نوروزی اعلام شد

فارس نوشت:عضو هیأت مدیره رجا گفت: هموطنان هنگام خرید حضوری بلیت قطار‌های نوروزی حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می‌تواند فرصت هرگونه سوء استفاده از خرید مسافر را به‌وجود آورد.

جزئیات تهیه بلیت قطار‌های نوروزی اعلام شد

رویداد۲۴ علیرضا علی‌سلیمانی با اشاره به اینکه عرضه بلیت قطار‌های مسافری رجا برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲، از روز شنبه ۱۳ اسفند آغاز می‌شود، اظهار کرد: فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا برای همه مسیر‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس و بالعکس به صورت مراجعه حضوری از طریق همه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۳ اسفند و فروش غیر حضوری این مسیر‌ها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می‌شود.

وی افزود: عرضه بلیت قطار برای همه مسیر‌های منتهی به مشهد مقدس، به غیر از تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس به صورت حضوری در روز یکشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۸ صبح و فروش غیر حضوری این مسیر‌ها از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می‌شود.

علی‌سلیمانی زمان فروش بلیت قطار برای مسیر‌های تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس را نیز به صورت حضوری روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح و آغاز فروش غیر حضوری بلیت برای این مسیر‌ها را از ساعت ۱۴ همان تاریخ اعلام کرد.

رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی شرکت رجا بر ثبت شماره تلفن همراه مسافران در زمان خرید بلیت تأکید کرد و گفت: مسافران، هنگام خرید بلیت از هر یک از روش‌های موجود (حضوری یا سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌ها)، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می‌تواند فرصت هرگونه سوء استفاده از خریدِ مسافر را به‌وجود آورد.

معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: هموطنان هنگام خرید حضوری بلیت قطار‌های مسافری حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و پس از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

وی عنوان کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، خرید بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرندیا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهاد‌های متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار‌های این شرکت است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بلیت قطار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان