تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده مجلس: تاکنون «۹۰۰ دانش آموز دختر»، مسموم شده‌اند / آماری از تعداد «کشته‌شدگان» ندارم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.

مسمومیت دانش آموزان

رویداد۲۴ مهر نوشت: شهریار حیدری، درباره مسمومیت سریالی دانش آموزان، اظهار داشت: پیشنهاد بنده آن است که رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مأموریت دهد تا به همراه مسئولان نهادهای اطلاعاتی و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش و با فوریت این موضوع را بررسی کنیم.

وی بیان کرد: الان چند استان و چند مدرسه درگیر مسمومیت شدند. امروز هم برخی از مدارس تهران از جمله در منطقه تهران پارس دچار این مشکل شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دستگاه اطلاعاتی و دولت و مسئولان حوزه بهداشت کشور باید این موضوع را با حساسیت پیگیری کنند و نباید از کنار این قضیه به سادگی گذشت. ممکن است افراد ضدنظام در این موضوع نقش داشته باشند، اما هنوز این موضوع قطعی نیست و نمی‌توان بدون بررسی دقیق گروهی را متهم به این کار کرد.


بیشتر بخوانید: عضو کمیسیون امنیت ملی: قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز دچار مسمویت شدند


نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و بهداشتی باید این موضوع را با حساسیت بیشتری بررسی کنند و زودتر به نتیجه برسند. باید منشأ این موضوع زودتر مشخص شود تا مردم از نگرانی درآیند.

حیدری توضیح داد: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم. درباره تعداد کشته شدگان این حادثه آماری ندارم و باید وزارت آموزش و پرورش این موضوع را بررسی کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
خوش بحال دلتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
آیا مقامات بهداشنی کشور از سلامت کالاهایی که اکثر این دختران مظلوم استفاده می کنند مطمئن هستند؟
مقامات بیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
0
تا۱۰۰۰نشه بازی نشه
نظرات شما
پیشخوان