تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بهترین مراکز خرید لوازم خانگی در تهران

قبل از اینکه به یکی از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی مراجعه کنید، بهتر است میزان بودجه خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با توجه به برند‌های ایرانی و خارجی، انتخاب مناسبی داشته باشید. اما برای اینکه بدانید هر چیزی را در تهران از کجا بخرید، این مطلب را بخوانید.

مراکز خرید لوازم خانگی در تهران

رویداد۲۴ مریم آیتی: هر زمانی که صحبت از خرید می‌شود، سوالاتی مانند بورس لوازم خانگی تهران کجاست؟ و یا بورس تلویزیون در تهران کجاست مطرح می‌شود که در این بخش تلاش شده تا با معرفی این مراکز به مشتریان کمک کنیم تا کالا‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت خوب خریداری کنند. 

نکات مهم در خرید لوازم خانگی

رعایت این چند نکته برای خرید لوازم خانگی در بلندمدت باعث صرفه‌جویی در هزینه و جلوگیری از نارضایتی شما می‌شود.

۱. قبل از اینکه به یکی از مراکز خرید تهران برای خرید لوازم خانگی مراجعه کنید، بهتر است میزان بودجه خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با توجه به برند‌های ایرانی و خارجی، انتخاب مناسبی داشته باشید.

۲. حتماً به مراکز خرید معتبر سر بزنید، زیرا لوازمی که شما به خانه خود می‌برید قرار است برای سال‌های طولانی در خانه بمانند و برای‌تان کار کنند به همین دلیل خیلی مهم است که از کجا خرید می‌کنید. به یاد داشته باشید، کالایی که خریداری می‌کنید باید حتماً از گارانتی برخوردار باشد.

۳. اکثر لوازم خانگی مثل یخچال، جاروبرقی، اتو، ماشین ظرفشویی و… با برق کار می‌کنند. برای همین باید در حین خرید از داشتن برچسب انرژی استاندارد این دست کالا‌ها اطمینان حاصل کنید. این برچسب کیفیت محصولات از نظر مصرف انرژی را نشان می‌دهد.

۴. یکی دیگر از از کار‌هایی که باید قبل از خرید لوازم خانگی انجام دهید این است که حتما از فروشنده بخواهید ویژگی‌ها و امکانات محصول مورد نظر را برایتان شرح دهد. یا خودتان در اینترنت مطالعه کنید.

بازار لوازم خانگی شوش

بازار لوازم خانگی شوش برای آن دسته از افرادی که در تدارک تهیه جهیزیه هستند و یا به دنبال خرید انواع ظروف و بورس لوازم آشپزخانه هستند یک انتخاب ایده آل است، زیرا مشتریان با تنوع بالایی از کالا‌ها مواجه خواهند شد. با قدم زدن در بازار بلور فروشان شوش انواع مختلفی از ظروف را مشاهده می‌کنید که به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید وسایل مورد نظرتان را برای زندگی آینده تان یا خانه‌ی جدیدتان خریداری کنید.

جمعه بازار شوش

جمعه بازار شوش در راسته اصلی بازار شوش یعنی خیابان صابونیان برپا می‌گردد که برای رسیدن به آن باید اول به میدان شوش رفته و پس از آن با صرف چند قدم (زیر ۲ دقیقه پیاده) به ابتدای این خیابان برسید. 

در روز‌های جمعه راسته اصلی بازار شوش (خیابان صابونیان) مانند روز‌های دیگر هفته مملو از دست فروشان و فروشندگانی است که مغازه‌های آنان در همکف پاساژ‌ها و یا مجتمع‌های نبش این خیابان می‌باشد. تفاوت این روز با سایر روز‌های هفته در این است که در این روز دست فروشانی از مناطق دیگر و حومه شوش نیز به این راسته آمده و هریک بساط خود را در کنجی پهن می‍کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید با گشت و گزاری در این خیابان و کوچه‌هایی که به آن وصل می‌گردد، اجناسی متنوع از خرد و ریز و لوازم آشپزخانه را مشاهده کنید که با کیفیت‌های گوناگون وقیمت‌های مختلف عرضه می‌گردد.

در جمعه بازار شوش انواع و اقسام محصولات از جمله ظروف و لوازم چوبی، ظروف بلوری و کریستال، ظروف چینی و آرکوپال، ساعت، انواع لوازم دکوری، تکه‌های کوچک لوازم جهیزیه، خرده ریز آشپزخانه و… یافت می‌شود. بدلیل تعدد فروشنده و تنوع بسیار بالای محصولات عرضه شده در این روز کسبه و دست فروشان ناچارا قیمت‌های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند تا بتوانند سهم فروش خود را افزایش دهند. اگر قصد خرید در این روز را دارید حتما در نظر داشته باشید که جای اول خرید نکنید و ابتدا به گشت و گزار در بازار پرداخته و از هریک قیمت بگیرید و در انتها بهترین قیمت و کیفیت را برای خرید انتخاب کنید.

فراموش نکنید که هر محصولی عرف قیمتی دارد و قیمت‌های خیلی ارزان و وسوسه برانگیز ممکن است در پس خود مشکلاتی را به همراه داشته باشد و به قول قدیمی‌ها هیچ ارزونی بی حکمت نیست!

شاید این سوال شما نیز باشد که حراجی روز‌های جمعه بازار شوش برای خرید جهیزیه مناسب است یا خیر؟

جمعه بازار شوش با توجه به تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب برای خرید ظرف و ظروف آشپزخانه و لوازم دم دستی مناسب می‌باشد؛ همچنین ظروف بلوری و آرکوپال نیز با قیمت مناسب و متنوع می‌توان پیدا کرد. اما برای خرید ظروف چینی، کریستالی و دکوری‌های خاص بهتر است از مغازه‌ها دیدن کنید و سراغ مارک‌های معتبر بروید.

همچنین این بازار تکه‌های بزرگ لوازم برقی آشپزخانه را کار نمی‌کند و لوازم برقی کوچک آشپزخانه را نیز تک و توک در برخی مغازه‌های پاساژ‌ها می‌توان یافت. پیشنهاد ما برای خرید این لوازم بازار امین حضور است که بورس لوازم برقی منزل در تهران می‌باشد.

بازار لوازم خانگی امین حضور

سه راه امین حضور در منطقه ۱۲ تهران قرار دارد. در واقع چیزی که این روز‌ها به سه‌راه امین حضور معروف شده بخشی از خیابان امیرکبیر (چراغ‌برق قدیم) و خیابان ری است. درست در تقاطع بین این دو خیابان می‌توانید انبوهی از فروشگاه‌های لوازم‌خانگی را ببینید که تابلو‌های بزرگ آن‌ها خودنمایی می‌کند.

امین حضور بورس لوازم‌خانگی پایتخت است. اینجا پاتوق اصلی فروشگاه‌های عرضه‌کننده لوازم‌خانگی برقی است؛ اما معمولا لوازم‌خانگی غیر برقی را هم می‌توانید پیدا کنید. در امین حضور تلویزیون، فریزر، یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، چرخ‌گوشت و هر چیز برقی دیگری که در دسته لوازم‌خانگی جای بگیرد را پیدا خواهید کرد. فرقی نمی‌کند که به دنبال خرید عمده باشید یا تکی، معمولا اکثر مغازه‌ها جواب نیاز شما را خواهند داد.

در فروشگاه‌های امین حضور لوازم خانگی برند‌های مختلف ایرانی و خارجی را پیدا خواهید کرد و معمولا قیمت‌های مغازه‌ها رقابتی‌تر از جا‌های دیگر است تا بتوانند مشتری را به‌طرف خود جذب کنند؛ پس مقایسه قیمت‌های مغازه‌های مختلف را فراموش نکنید.

فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در سه‌راه امین حضور بیشترین تراکم را دارند و هرچه از سه‌راه دورتر می‌شویم تعداد آن‌ها کمتر می‌شود. خیلی از مغازه‌های امین حضور نمایندگی رسمی برند‌هایی که عرضه می‌کنند نیستند و فقط اقدام به فروش اجناس می‌کنند. معمولا فروشگاه‌های رسمی برند‌ها علاوه بر فروش، خدمات پس از فروش هم ارائه می‌کنند و این را می‌شود از روی تابلو‌ها متوجه شد.

سه‌راه امین حضور پر از مغازه‌های کوچک و البته فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ است. اینجا پاساژ‌ها و فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از: مرکز تجاری امین حضور، پاساژ محمد، فروشگاه دلمونتی، فروشگاه لوازم‌خانگی اسنوا، فروشگاه سامسونگ، مرکز خرید خلیج‌فارس، فروشگاه لوازم‌خانگی دوو، فروشگاه لوازم‌خانگی سینجر، فروشگاه لوازم‌خانگی خسروی، فروشگاه سه‌راه نت و فروشگاه لوازم‌خانگی تهران بوش.

فروشگاه‌های لوازم خانگی امین حضور بیشتر لوازم خانگی بزرگ و لوازم برقی کوچک نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … عرضه می‌کنند و برای خرید لوازم صوتی و تصویری گزینه‌های بهتری برای خرید وجود دارد، اما در سه راه امین حضور می‌توان تنوع بالایی از لوازم خانگی برقی را مشاهده کرد و به راحتی از هر برندی که تمایل دارید محصول خود را تهیه کنید.

 بورس لوازم خانگی تهران امین حضور می‌تواند بیشتر پاتوق تازه عروس‌هایی است که به دنبال تهیه جهیزیه هستند. طی سال‌های گذشته در این منطقه پاساژ‌های زیادی راه اندازی شده و به عبارت دیگر بزرگترین فروشگاه لوازم خانگی تهران را می‌توان در این منطقه مشاهده کرد.

بازار لوازم خانگی جمهوری

فروشگاه‌های لوازم خانگی خیابان جمهوری ویژه خرید انواع لوازم صوتی و تصویری است که انواع مختلفی از فروشگاه و پاساژ در خیابان جمهوری وجود دارد که به راحتی می‌توانید کالای مورد نظر خود نظیر تلویزیون را پیدا کنید.

ضمن این که نمایندگی اکثر شرکت‌های فعال در این حوزه در جمهوری در واقع یکی از اصلی‌ترین بورس لوازم خانگی تهران است و در واقع می‌توان گفت به نوعی پاسخ سوال بورس تلویزیون در تهران کجاست تلقی می‌شود.

بازار لوازم خانگی شریعتی

برای خرید انواع لوازم خانگی برقی و محصولات صوتی و تصویری وارداتی می‌توانید سری به بورس لوازم خانگی شریعتی بزنید. این خیابان یکی از شناخته شده‌ترین و قدیمی‌ترین خیابان تهران است که از جنوب به خیابان انقلاب و از شمال به میدان تجریش متصل است.

بازار مبلمان تهران

بازار مبلمان دلاوران

بازار مبلمان دلاوران یکی از بزرگترین بازار‌های مبلمان و لوازم چوبی است که با توجه به کیفیت مناسب و تنوع بالا به آسانی می‌توانید مبلمان متناسب با دکوراسیون منزل خود پیدا کنید. سرتاسر این خیابان مغازه‌های کوچک و بزرگی وجود دارید که انواع مبلمان، تخت و … عرضه می‌کنند.

بازار مبلمان جاجرود

بازار مبلمان جاجرود یک از راسته‌های اصلی برای خرید انواع مبلمان مدرن و کلاسیک تلقی می‌شود که بیش از ۵۰ سال است که کارگاه‌های نجاری در این منطقه قرار دارند و با گذشت زمان فروشگاه‌های زیادی در این راسته به وجود آمد. بازار مبل جاجرود در منطقه صنعتی کمرد قرار دارد.

بازار مبلمان یافت آباد

بازار مبلمان یافت آباد از مراکز خرید و پاساژ‌های متنوعی تشکیل شده که با هر بودجه‌ای می‌توان مبلمان مورد نظر خود را پیدا کنید. از پاساژ و بازار‌های این منطقه می‌توان از بازار مبل شماره ۱ و ۲ و ۳ ایران، بازار مبل خلیج فارس، بازار مبل ملل و … نام برد. 

بازار لوستر لاله زار

 بازار لوستر فروشی خیابان لاله زار یکی از مهمترین مراکز خرید لوستر در تهران به شمار می‌رود که با توجه به نوع فضای و سبک دکوراسیونی می‌توان هر مدلی را خرید کرد.

بازار لوستر ابوسعید

بازار لوستر ابوسعید از قدیم به عنوان یکی از راسته‌های اصلی تهیه و خرید لوستر تلقی می‌شود که برای نوعروس‌هایی که به دنبال آینه و شمعدان می‌گردند انتخاب مناسبی است. این خیابان در شرق میدان منیریه و در غرب چهارراه گلوبندک است.

بازار فرش مولوی

می‌توان گفت کلیدی‌ترین مرکز برای خرید فرش بازار فرش مولوی است که تنوع نقش و نگار فرش‌ها را می‌توان در این راسته مشاهده کرد. برای خرید فرش می‌توان به بازار بزرگ تهران، بازار فرش هفت تیر، سهروردی، شعبه شهر فرش در جاده کرج و شعبه دوم آن پایین‌تر از میدان حر نیز مراجعه کرد.

بازار فرش تهران

بازار بزرگ از جمله مراکزی است که می‌توان به آن‌ها مراجعه کرد. نام سرای بو علی در بازار بزرگ برای بسیار از افراد آشنا است که مدل‌های زیادی از فرش و تابلو در آن دیده می‌شود. 

بازار فرش ماشینی هفت تیر

این بازار هم در واقع راسته فرش فروشان است. راسته هفت‌تیر بیشتر به عرضه فرش‌های ماشینی اختصاص دارد. برند‌های مطرحی در بازار فرش هفت‌تیر مشغول به کار هستند از جمله این برند‌ها می‌توان به فرش نگین، فرش زمرد مشهد، ستاره طلایی دلیجان، ستاره کویر و… اشاره کرد.

بازار پرده تهران

بازار پرده مولوی

در بازار پرده مولوی انواع پارچه در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون موجود است البته برای خرید پرده می‌توان به خیابان زرتشت نیز رفت، اما قیمت‌ها در مولوی به نسبت پایین‌تر است. راسته پارچه فروشان بازار و عبدل آباد نیز در لیست بورس پرده در تهران قرار می‌گیرد.

بازار پرده‌ها

مراکز خریدوفروش پرده در تهران زیاد است از جمله: بازار بزرگ پارچه در خیابان ۱۵ خرداد، بازار عبدل‌آباد و پاساژ‌هایی مانند مجتمع بازار پرده در خیابان نواب و بازار پرده قائم در تجریش 

بازار پلاستیک 

خرید لوازم پلاسکو برای هر نوعروسی واجب بوده و نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد. امروزه ظروف پلاستیکی با ترکیب رنگی بالا روانه بازار می‌شوند که برای مشاهده و خرید تمامی آن‌ها می‌توان به بازار پلاستیک امام رضا (سه راه افسریه)، بازار تهرانپارس و یا بازار صالح آباد مراجعه کرد. بازار صالح آباد به عرضه کننده پلاستیک‌های وارداتی معروف بوده و در بازار تهرانپارس و امام رضا اکثر تولید کننده‌ها حضور دارند.

بازار سرویس بهداشتی و حمام

بورس وسایل حمام و سرویس بهداشتی خیابان ملاصدرا و سعدی است که قیمت‌ها در این بازار مناسب‌تر بوده و به علاوه جدیدترین طرح‌ها را می‌توان در این دو مرکز خرید پیدا کرد.

بازار لوازم آشپزخانه توکار 

سهروردی شمالی بهترین مرکز خرید لوازم آشپزخانه توکار است. با اینکه لوازم آشپزخانه غیرتوکار را هم می‌توانید در این خیابان پیدا کنید، اما به خاطر تنوع بالا، بیشتر خریداران برای انتخاب لوازم توکار به این خیابان می‌آیند.

فروشگاه خانه و کاشانه نیاوران

فروشگاه خانه و کاشانه یک سری فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای خرید لوازم خانگی در تهران است. شعبه خیابان نیاوران این فروشگاه لوازمی مانند لوازم آشپزخانه، سرویس خواب و… را عرضه می‌کند. قیمت کالا‌ها در این فروشگاه بسیار مناسب بوده و کیفیت کالا‌ها نیز با در نظر گرفتن قیمت آن‌ها مطلوب است. 

فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه

ارائه تعریفی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم کار دشواری است، شاید بهترین تعریف این باشد که از پفک چیتوز تا لوازم اداری HP تا لوازم خانگی پارس خزر، سامسونگ و Asus را در این مجموعه خواهید یافت. تنوع برند‌ها و محصولات به قدری زیاد است که اگر قصد خرید داشته باشید، تقریباً محال است که بدون خرید از این فروشگاه‌ها خارج شوید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان