تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور؛ کمترین ریسک یحیی

بعد از یک برد روحیه‌بخش در جام حذفی مقابل سپاهان و در ادامه کسب سه امتیاز در لیگ برتر مقابل شاگردان رضا عنایتی، اکنون پرسپولیس یک جدال حیاتی و ویژه مقابل تراکتور را پیش‌رو دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور؛ کمترین ریسک یحیی
رویداد۲۴ پرسپولیس توانسته اختلاف خود را با سپاهان به یک امتیاز کاهش دهد و به دنبال این است که با حفظ این شرایط، آماده فینال بزرگ مقابل این حریف پیش از سال جدید شود. آن‌ها البته پیش از تقابل دوباره با سپاهان در لیگ برتر، یک دیدار سخت مقابل تراکتور تحت هدایت پاکو خمس را باید پشت سر بگذارند.

تراکتور با سرمربی اسپانیایی‌اش تیمی متفاوت نسبت به فصل گذشته نشان داده و این نگرانی سرخ‌‎ها را نیز افزایش داده است. با این حال تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی نیز از اتفاقات چند هفته قبل فاصله گرفته و در شرایط کسب نتیجه خوبی قرار گرفته تا امیدواری برای یک نمایش دیدنی در تبریز را بالا ببرد.

انتخاب اول یحیی گل‌محمدی برای دروازه تیمش علیرضا بیرانوند خواهد بود. گلر سرخ‌ها بار دیگر توانست در لیگ کلین‌شیت کند تا اکنون شرایط مناسبی را برای تقابل با تراکتور داشته باشد. او البته یک تقابل سخت مقابل یکی از برترین خطوط هجومی لیگ پیش رو خواهد داشت. تیمی که برترین گلزنان و گل‌سازان لیگ را در ترکیب خود دارد و قطعا بسته نگه داشتن دروازه، یکی از ماموریت‌های سخت شماره یک پرسپولیس در این دیدار خواهد بود.

برای خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به دیدار‌های اخیر خود خواهد بود؛ مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاع حاضر خواهند بود و در ماموریت سخت خود به دنبال مهار خط هجومی قدرتمند تراکتور هستند. در سمت چپ نیز وحید امیری اوج‌گرفته حاضر خواهد بود و در سمت مقابل نیز وحدت حنانوف مزد نمایش موفق دو هفته اخیر خود در ترکیب این تیم را با حضور فیکس دیگری تجربه خواهد کرد.

در خط میانی نیز سینا اسدبیگی و میلاد سرلک احتمالا حضور خواهند داشت و این احتمال وجود دارد که کمال کامیابی‌نیا جایگزین اسدبیگی در ترکیب شود. مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر نیز احتمالا در سمت راست و چپ خط میانی حاضر خواهند بود تا به دنبال گل‌سازی و ایجاد موقعیت روی دروازه تراکتور باشند. این احتمال نیز وجود دارد که دانیال که طی دو بازی اخیر از ترکیب اصلی دور بوده، در این جدال نیز حاضر نشود و محمد عمری جانشین وی شود.

برای خط حمله جای عیسی آل‌کثیر فیکس خواهد بود. مهاجم سرخپوشان بعد از بازگشت دوباره به ترکیب این تیم توانسته رفته رفته شرایط خوبی را دنبال کند و اکنون جایگاه فیکس خود را به دست بیاورد. از بین لئاندرو پریرا و امید عالیشاه باید دید در نهایت کدامیک به عنوان زوج تهاجمی در ترکیب سرخپوشان حاضر خواهند بود. پریرا علی‌رغم تلاشی که طی دو بازی اخیر برای دستیابی به گل داشته، نتوانسته اولین گل خود با پیراهن این تیم را ثبت کند و عالیشاه نیز در حضور‌های چند وقت اخیر خود به عنوان بازیکن جانشین بار دیگر توانسته شرایط مناسبی را دنبال کند و بعید نیست به دلیل قدرت پرس و تکنیکی مناسب، در این بازی به ترکیب اضافه شود تا با حضور در میانه میدان و توپ‌گیری‌هایش نیز بتواند به این تیم برای دستیابی به امتیاز در این بازی کمک کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل‌کثیر، امید عالیشاه

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان