تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حقوق بازنشستگان در سال آینده تعیین شد

نمایندگان مجلس در مصوبه ای حقوق بازنشستگان در سال آینده را تعیین کردند. بر این اساس، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاههای ‌اجرائی، به میزان ۲۰ درصد نسبت به آخرین حکم حقوق سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.

حقوق بازنشستگان در سال آینده تعیین شد

رویداد۲۴ نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای حقوق بازنشستگان در سال آینده را تعیین کردند. نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، جزء ۲ بند الف تبصره ۱۲ را تصویب کردند.

بر این اساس، حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرائی، به میزان بیست درصد (۲۰%) نسبت به آخرین حکم حقوق سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.


بیشتر بخوانید: هر آنچه که در مورد حقوق بازنشستگی نمی‌دانید


حداقل حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی مذکور در سال ۱۴۰۲ معادل (۱/۲) برابر حداقل حکم حقوق سال ۱۴۰۱، موضوع جزء (۲) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با اعمال افزایش جزء (۲) قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
چرا وام‌های ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را نمی‌پردازند؟

اجرای طرح وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن در ابتدای کار و بدون برنامه‌ریزی و تأمین بودجه آن از سوی دولت سیزدهم و بانک مرکزی، فقط باعث امیدواری کاذب بازنشستگان و حقوق بگیران شد که متأسفانه هیچ توجهی به اجرای آن نشده است و هیچ یک از بانک‌ها هم برای ارائه تسهیلات این وام به افراد واجد شرایط در آن دوران اقدام نکردند و این طرح با توجه به افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی به ورطه فراموشی سپرده شد. از دولت انتظار می‌رود که حداقل با افزایش سقف این وام‌ها به ۲۰۰ میلیون تومان، برای اجرای آن در سال آینده برنامه‌ریزی کند.

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تأمین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند

با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
بازنشسته تامین اجتماعی از بهارستان نسیم شهر جاده تهران ساوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
تاریخ : ۱۵ - اسفند - ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ – ۱۲:۵۲
خاندوزی:‌ ۱.۵ میلیون فقره وام بدون ضامن در یک سال پرداخت شد‌
و این در حالی است که بنده از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در باره وام ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن در رسانه های بیش از ۹۹۹ هزار بار اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی از بهارستان نسیم شهر جاده تهران ساوه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان