تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

۶۰۰ ملک آموزشی برای مولدسازی فهرست شده‌است

قاسم احمدی لاشکی گفت: با بررسی‌‎های صورت گرفته، ۶۰۰ ملک برای واگذاری در فهرست معرفی شده، قرار دادیم که اگر استانی به اشتباه مدرسه خیرسازی را هم در فهرست گذاشته باشد، اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، حتما جلوی آن را خواهیم گرفت، ولی چنین مسئله‌ای بعید به نظر می‌رسد.

۶۰۰ ملک آموزشی برای مولدسازی فهرست شده‌است

رویداد۲۴ قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش درباره اجرای طرح مولدسازی گفت: آموزش و پرورش ۱۲۲ هزار مدرسه و ۱۰۲ هزار ملک دارد و در این آمار تعداد مدارس به این دلیل بیشتر است که ممکن است برخی مدارس دو شیفته باشند یا ملک کاربری مدرسه نداشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: این قانون به دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان توجه ویژه‌‎ای دارد چراکه بر اساس این قانون، ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از واگذاری اموال مازاد فقط باید در آموزش و پرورش و صرف مدرسه سازی شود و حق نداریم این رقم را صرف پرداخت حقوق و مزایا و هزینه‌های جاری کنیم.


بیشتر بخوانید: نامه ۶ وزیر سابق آموزش و پرورش به سران قوا و انتقاد از مولدسازی


وی ادامه داد: با بررسی‌‎های صورت گرفته، ۶۰۰ ملک برای واگذاری در فهرست معرفی شده، قرار دادیم که اگر استانی به اشتباه مدرسه خیرسازی را هم در فهرست گذاشته باشد، اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، حتما جلوی آن را خواهیم گرفت، ولی چنین مسئله‌ای بعید به نظر می‌رسد.

وی درباره رسیدگی به مدارس تهران با استفاده از اجرای طرح مولدسازی دارایی‌ها اظهار کرد: تهران از نظر فضای آموزشی در ۲ ردیف آخر قرار دارد و باید در فهرست توجه قرار گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
به به
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان