تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
امیرعبداللهیان:

هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد/ به هیچ یک از طرفین در جنگ اوکراین کمک نمی‌کنیم

امیر عبداللهیان گفت: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد. ضمن اینکه نشان دادیم در سخت‌ترین شرایط اغتشاشاتی که طرف‌های خارجی تلاش کردند بر آن دامن بزنند از خطوط قرمز خود عقب ننشستیم و امروز مذاکره در مقابل ما قرار دارد و در این وظیفه ذاتی خود هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد/ به هیچ یک از طرفین در جنگ اوکراین کمک نمی‌کنیم
رویداد۲۴ وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهد کرد و در مسیر دیپلماسی و مذاکره ثابت قدم است، تصریح کرد: از خطوط قرمز خود عقب نشینی نمی‌کنیم.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) ۱۶ اسفند ماه در همایش دیپلماسی مقاومت: نکوداشت مرحوم حسین شیخ الاسلام به مناسبت سومین سالگرد وی در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه طی سخنانی ضمن قدردانی از حاضران در این نشست و عرض تسلیت به خانواده شیخ الاسلام عنوان کرد: من افتخار شاگردی ایشان را داشتم سال ۱۳۷۱ که وارد وزارت خارجه شدم ایشان معاون عربی و آفریقایی بودند.

وزیر خارجه به ویژگی‌های شخصیتی حسین شیخ الاسلام اشاره کرد از جمله، باورمندی به کوچکی دنیا و سازده زیستی؛ مشورت پذیر و متکی به خرد جمعی؛ فروتنی و عزتمندی؛ ولایتمداری و باور عمیق قلبی به مبانی انقلاب اسلامی؛ مدیریت جهادی قاطع و مومنانه؛ توجه به کادرسازی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص، مومن و انقلابی؛ جامع نگر و دارای رویکرد فراجناحی؛ اخلاص مثال زدنی و دارای تقوای فکری و عملی؛ ارادت عمیق نسبت به ائمه اطهار، ارادت عمیق قلبی و شخصی نسبت به امام راحل و مقام معظم رهبری و احساس دین دائمی نسبت به انقلاب، امام و محور مقاومت؛ کنشگری فعال در میانه میدان و دیپلماسی و ...

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین بیان کرد: یک روز قبل از اینکه ایشان دار فانی را وداع بگویند در جلسه‌ای در دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بودیم، آخرین کلامی که در دفترچه خودم به نقل از ایشان یادداشت کردم این بود که «می‌خواهم از این جلسه جمع بندی حاصل شود که فلسطینی‌ها در هر جای جهان هستند شعار به خانه بازمی‌گردیم در مرکز شعار آن‌ها قرار بگیرد.» با این کلام مرحوم شیخ الاسلام جلسه را ترک کرد.

امیرعبداللهیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شیخ الاسلام افزود: همانطور که در ابلاغ شهید رجایی به مرحوم شیخ الاسلام توصیه کردند بر پایبندی و سیاست نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی، همه ما در دستگاه دیپلماسی بر این عهد خود پایبند مانده‌ایم. ما در مسیر استقلال سیاسی و نه شرقی و نه غربی، متمرکز و متعهد هستیم. اما در عین حال با شرق و غرب عالم روابط خارجی خود را پیگیری می‌کنیم و هر جا که منافعی برای ملت عزیز ایران باشد ما در آنجا هستیم.

وزیر خارجه بیان کرد: از موضوع فلسطین و مقاومت عقب نشینی نخواهیم کرد. همانطور که برادر عزیزمان حسین شیخ الاسلام عمر خود را وقف مقاومت و آزادی قدس شریف کرد با هدایت خردمندانه مقام معظم رهبری تا تشکیل دولت واحد فلسطین در سراسر سرزمین فلسطین به پایتختی قدس شریف همه بر این تعهد و حرکت و نیتی که آقای شیخ الاسلام پیگیری می‌کرد، متعهد و پایبند خواهیم ماند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر دیپلماسی و مذاکره ثابت قدم است. ما با حفظ منافع ملی کشور همچنان به تلاش‌های خودمان برای جمع بندی مذاکراتی که ماه‌ها درگیر آن بودیم، ادامه می‌دهیم و رسیدن به توافق در راستای منافع ملی کشور یکی از وظایف ذاتی است که امروز در دستگاه دیپلماسی دنبال می‌کنیم.

امیرعبداللهیان ادامه داد: به آمریکا و طرف‌های غربی به صراحت گفته‌ایم که رعایت خطوط قرمز و تامین منافع ملی و رسیدن به توافقی که همه طرف‌ها پایبندی خود را به آن نشان دهند، در دستورکار جدی ماست.

رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد. ضمن اینکه نشان دادیم در سخت‌ترین شرایط اغتشاشاتی که طرف‌های خارجی تلاش کردند بر آن دامن بزنند از خطوط قرمز خود عقب ننشستیم و امروز دیپلماسی و مذاکره در مقابل ما قرار دارد و ما در این وظیفه ذاتی خود هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

به هیچ یک از طرفین در جنگ اوکراین کمک نمی‌کنیم

وی تصریح کرد: زنان و کودکان آواره اوکراین، یمن، افغانستان و فلسطین درد مشترک ما هستند. ما مخالف جنگ هستیم. به هیچ یک از طرفین در جنگ اوکراین کمک نمی‌کنیم. هم آقای رئیس جمهور و هم دستگاه دیپلماسی تلاش‌های زیادی را در ماه‌های گذشته برای توقف جنگ و بازگشت طرفین به مذاکره به عمل آوردند. در این مسیر گام برخواهیم داشت.

امیرعبداللهیان افزود: امیدواریم همه مشکلات و چالش‌ها در سطح منطقه نه از مسیر جنگ که مسیر نادرست، ناکارآمد و غلط است، بکه از مسیر گفتگو، مذاکره و توافق و حل و فصل به نتیجه برسد. ریشه جنگ در اوکراین را فراموش نخواهیم کرد و امیدواریم منطقه و جهانی سرشار از صلح، امنیت و پیشرفت را شاهد باشیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
شرم آور است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره درس عبرت نگرفته است و باز هم بخ دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام ؛ اگر آمریکایی واقع بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت/ نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام باز هم غلط و اشتباه است واین در حالی است که آمریکا در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.


۱ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید توضیح دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می کند؟
۲ – رئیس شورای امنیت سازمان ملل باید پاسخ دهد آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون از افغانستان و منطقه خاورمیانه چه می خواهد؟
۳ – آمریکا ازسال ۲۰۰۱ تاکنون ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی نیست و فقط به دنبال غارت نفت، بمباران، قتل عام، نسل کشی مردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و منافع خودش است.
۱۰ هزار نظامی سودانی با دریافت دلار نجس سعودی ها در یمن با سلاح های ساخت آمریکا آدم می کشد، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک ایران را تحریم می کند شرم آور است.

سلیحات ساخت آمریکا دست تروریست‌ها
تروریست ها ازسال ۲۰۱۱ تاکنون سوری ها با سلاحهای ساخت آمریکا می کشند، دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک، ایران را تحریم می کند شرم آور است.
آگوست سال ۱۹۴۵ آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون ۷۶ سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال ۱۹۴۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
متجاوزان بیش از ۵۵ بار به صعده و حجه حمله کردند
طی ۱۲ ساعت گذشته نیرو‌های ائتلاف متجاوز بیش از ۵۵ بار به دو استان صعده و حجه حمله کرده اند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت کرده اند؟
نباید درقبال جنایات متجاوزان سکوت کرد.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
مدعیان حقوق بشر به فجایع یمن چراغ سبز نشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن درسایه سکوت سازمان های بین المللی شرم آوراست.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال ۲۰۱۵ تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان و متحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟

اشغالگران مسئول مشکلات یمن و منطقه هستند
آمریکا جنایتکار ۴۰۰ میلیون دلار تسلیحات دیگر به اوکراین می‌دهد

آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند

در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده ۶۵۵، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. ۱۱۸ نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم

دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه ۱۰۰ برابر هم بیشتر شده است چرا؟

آمریکا جنایتکار به همراه انگلیس جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون به صورت غیر قانونی خاک عراق و لیبی را اشغال کردند چرا؟

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ – ۱۵:۳۰
حضور نیروهای آمریکایی و نیروهای انگلیسی در یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است و باید خاک یمن را ترک کنند.

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ – ۱۲:۳۶
انگلیس را از یمن اخراج می‌کنیم

آمریکا باز هم نفت سرقتی از سوریه را به عراق قاچاق کرد
منابع رسمی سوریه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی ده‌ها تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به پایگاه‌های خود در عراق قاچاق کرده‌اند.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
تاریخ : ۱۵ - اسفند - ۱۴۰۱
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۵:۲۷
دست نمایندگان مجلس انگلیس جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
دست مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار به خون بیش از ۴۰۰ هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
عربستان سعودی از سال ۲۰۰۱ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
امارات از سال ۲۰۰۱ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.
عراق از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
لیبی از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.
سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
یمن از سال ۲۰۱۵ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.
سوال اینجاست که چرا آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون تسلیحات تروریست ها را در جنگ سوریه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال ۲۰۰۱ تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
حمایت آمریکا از رژیم کودک کش سعودی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
عراق از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
لیبی از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.

عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و اسرائیل می کشد.
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و اسرائیل می کشد.

عربستان جنایتکار به همراه امارات جنایتکار تروریست ها را تسلیح می کند.
عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده ازکشورهای اروپایی جنایتکار، تروریست ها را درمناطق مختلف اسامی چادخاورمیانه تسلیح و تجهیز می کند.
که عربستان جنایتکار وامارات جنایتکار درحمله تروریستی پایگاه سپاه نیکشهر نقش داشتند.
عربستان جنایتکار وامارات جنایتکار ازگروهک تروریستی جیش الظلم درپاکستان و شرق ایران حمایت می کنند.
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
بیا اینم تو و اینم میز مذاکره خالیت!!تنها بشین رو میز مذاکره ات چاخان به مردم ایران تحویل بده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
مرتیکه دروغگو پس پهپاد ها رو برای عمه ات فرستادی!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
11
دروغ میگی
معلومه از چیزی ترسیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
هر کجا کم بیاورید صفت وجودی خود را به دیگران نسبت می دهید اگر این را نگویید حرفی ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
کلا وجود شما دو چیز است یکی دروغ دیگری کار خودشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
اصلا اینو گذاشتن که فقط دروغ بگه داخلی و خارجی
یه تقسیم کارم نکردن که حداقل تحویل دروغ به خارجی ها با این باشه هنوز دو سال نشده تو این کار اوسا یی شده برا خودش گاها خودشم باورش میشه البته تو نماز از خدا طلب مغفرت حتما میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
کایابااین همه دورع که پهپاد ندادیم به روسیه وبعدامادیید گفتیددادیم الان دردنیاکسی برای وزیرخارچه ما تره هم خوردمی کنددرصمن کشوربایددراینده خودرااماده جرآیم سنگین برای دادن پهپادبه روسیه بپردازدخرچی که رهبری راالکی شارزکردن برای حمایت ازپوتین درهرحال این جنگ بازنده ان روسیه خواهدبود وماالکی خودرانخوداش پوتین کردیم بدون هیچ دستاوردی برای کشور بنابرین مِلت بایدبداندصورت حساب حمایت رهبری ازروسیه دراینده نزدیک خیلی سنگین خواهدبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
کجاند اونایی که شعار می دادند ای که مذاکره شعارت استخر فرح در انتظارت
منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
شرم آور و تاسف بار است که از سال 1392 تاکنون مشکل برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران حل وفصل نشده است.
توسعه زرادخانه هسته‌ای اسرائیل جنایتکار، عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است. زرادخانه‌های اسرائیل جنایتکار منبع اصلی تهدید برای امنیت و ثبات منطقه است. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود.
ادامه توسعه زرادخانه‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمله تسلیحات هسته‌ای، تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه است.
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم افزایش یافته است چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
چوپان دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
الحمدالله سیاست خارجی ما نشان می دهد دست پر است چون رسانه های که کاسه لیس غرب هستند خیلی دنبال می کنند تحقیر کردن سیاست خارجه را و نفس مصنوعی به دشمنان داخلی نظام و مقداری خنک کردن وطن فروشان خود فروخته را فوت می کنند اینها دلیل بر قدرت سیاست خارجی ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
اروپایی‌ها که این همه سنگ آزادی بیان را به سینه می‌زنند پس چرا با درج نام شهیدان سرافرازی چون علامه مطهری، سردار سلیمانی و آقامرتضی آوینی در پایان‌نامه یک دانشجوی ایرانی که خود را مدیون آنها می‌داند مخالفت می‌کنند؟ این چه آزادی بیانی است که جلوی آزادی بیان دیگران می‌ایستد و بازهم برای دفاع از حقوق بشر حنجره‌اش را پاره می‌کند؟
با آغاز فتنه عبری عربی آمریکایی در سال 1389 علیه ملت و دولت سوریه، بسیاری از کشورهای عربی به جای حمایت از این کشور خط مقدم مقاومت ضدصهیونیستی به سمت دشمنان ملت و دولت سوریه سوق داده شدند و از هیچ تلاشی برای تجزیه و سقوط دولت بشار اسد دریغ نکردند‌، حال امروز پس از 12 سال که با تلاش ملت و دولت سوریه و به فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی غبار فتنه فرو نشست و حکومت تکفیری زاییده غرب قلع و قمع و محو شد شاهد حضور پررنگ کشورهای عربی در سوریه و ملاقات با بشار اسد هستیم. ان‌شاءالله این رفت و آمدها منجر به اتحاد و وحدت و همدلی بین دولت‌های اسلامی‌شود تا دشمنان ملت‌های منطقه نتوانند به مقاصد شوم خود برسند.
آمریکایی‌ها از شهریورماه امسال به امید اینکه در اغتشاشات نتیجه می‌گیرند و می‌توانند ایران را تحت فشار قرار داده و امتیاز بگیرند مذاکرات هسته‌ای را تعطیل کردند ولی اکنون دست از پا درازتر برای ادامه مذاکرات پیام پشت پیام می‌فرستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
با آغاز فتنه عبری عربی آمریکایی در سال 1389 علیه ملت و دولت سوریه، بسیاری از کشورهای عربی به جای حمایت از این کشور خط مقدم مقاومت ضدصهیونیستی به سمت دشمنان ملت و دولت سوریه سوق داده شدند و از هیچ تلاشی برای تجزیه و سقوط دولت بشار اسد دریغ نکردند‌، حال امروز پس از 12 سال که با تلاش ملت و دولت سوریه و به فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی غبار فتنه فرو نشست و حکومت تکفیری زاییده غرب قلع و قمع و محو شد شاهد حضور پررنگ کشورهای عربی در سوریه و ملاقات با بشار اسد هستیم. ان‌شاءالله این رفت و آمدها منجر به اتحاد و وحدت و همدلی بین دولت‌های اسلامی‌شود تا دشمنان ملت‌های منطقه نتوانند به مقاصد شوم خود برسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
اروپایی‌ها که این همه سنگ آزادی بیان را به سینه می‌زنند پس چرا با درج نام شهیدان سرافرازی چون علامه مطهری، سردار سلیمانی و آقامرتضی آوینی در پایان‌نامه یک دانشجوی ایرانی که خود را مدیون آنها می‌داند مخالفت می‌کنند؟ این چه آزادی بیانی است که جلوی آزادی بیان دیگران می‌ایستد و بازهم برای دفاع از حقوق بشر حنجره‌اش را پاره می‌کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
فکر کنم یک مقدار غنی سازی را افزایش دهیم خود غرب می اد برده های هالیوودی ساخته شده در ایران را خودش دمشان را می گیرد می برد زندان القاعده یا جای که صدام قزافی پهلوی را برده بود ترس به این می گویند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در عراق، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است.
و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1359 تاکنون عامل اصلی بی ثباتى عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
وزیر خارجه آلمان: ایران عامل بی ثباتى عراق است
و این در حالی است که آلمان جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله سلاح شیمیایی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین کرده است و هم شریک جرم جنایت های صدام بوده است.
نیروهای آلمانی درعراق چه غلطی می کنند؟
ناشناس
|
Sweden
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
4
دو صد گفته (آنهم دروغ) چون نیم کاردار نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
تورم کاهش دادن و جلوگیری قتل عام مردم با کرونا کردار است اما شما کور کرید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
میز مذاکره با کی؟ با آمریکایی که هیچ غلطی نمی‌تونه بکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
واقعیت را برای افزایش سوزش دشمنان ایران منتشر نمی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
ترسیدی حقیقت را منتشر کنید عصبانی باشید و از این عصبانید مانند الاغ سقط شوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
0
0
هشدار آمریکا به ایران درباره غنی سازی/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله درباره غنی سازی ایران را ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
آمریکا جنایتکار باید به داند دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله برجام و غنی سازی و غیره را ندارد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان