تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بذرپاش: بعضی پیمانکاران مسکن مهر فراری هستند

وزیر راه و شهرسازی گفت: در پروژه مسکن مهر بعضی تعاونی‌ها وفای به عهد نکردند، قرارداد‌هایی با پیمانکاران بستند که برخی از آن‌ها فراری هستند.

بذرپاش: بعضی پیمانکاران مسکن مهر فراری هستند

رویداد۲۴به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: سه ماه است که در مسئولیت سنگین وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته‌ام که امیدوارم بتوانم از زیر این مسئولیت سنگین بیرون بیایم و مدیون خون شهدای عزیز نشوم.

وی با اشاره به طولانی شدن پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: مردم گناهی نکرده‌اند که به اعتماد ما مسئولین ثبت‌نام کردند و پروژه‌ها بر زمین مانده است. وقتی این مشکلات انباشته می‌شود سایر بخش‌ها هم تعطیل می‌ماند.

بذرپاش تصریح کرد: اگر واحد‌ها با قیمت تمام شده آن زمان به اتمام می‌رسید منابع موجود می‌توانست صرف خدمات و زیرساخت‌ها شود. البته به فضل خدا کار‌ها را بهتر انجام می‌رسانیم و سال ۱۴۰۲ تحول خوبی در طرح‌های مسکونی خواهیم داشت.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۷۰۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پرند طی روز‌های اخیر افتتاح شده است، گفت: در پرند ۲۸۰۰ واحد آماده تحویل است. در شهر جدید پردیس هم به زودی ۱۰ هزار واحد مسکونی را افتتاح می‌کنیم.

بذرپاش یادآور شد: متاسفانه بعضی تعاونی‌های مسکن مهر وفای به عهد نکردند. قرارداد‌هایی با برخی پیمانکاران بستند که آن‌ها فراری شدند. در واقع مردم پول دادند و به خانه هم نرسیدند. این موارد هم در دولت سیزدهم رسیدگی می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسکن مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
1
ایشالله بزودی قسمت خودت وصاحبات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان