تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

کشف یک سر بدون پیکر در یکی از باغات رباط کریم

دادستان رباط‌کریم از کشف یک سر بدون پیکر در یکی از باغات روستای منجیل آباد این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس برای افشای جزئیات ادامه دارد.

کشف یک سر بدون پیکر در یکی از باغات رباط کریم

رویداد۲۴ محمد یوسف وند بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سر بدون جسد انسان در یکی از باغات روستای منجیل آباد اظهار داشت: ظهر روز گذشته در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام شد که یک سر بدون جسد در باغی در روستای منجیل آباد مشاهده شده است که بلافاصله اکیپ آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و ضابطین قضائی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: به‌محض حضور در باغ روستای منجیل آباد شهرستان رباط‌کریم با یک سر بدون جسد در یک کیسه مواجه شدیم و پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف این قتل شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: باغبان یا صاحب باغ در حال آبیاری درختان در این باغ متوجه این سر می‌شود و با ۱۱۰ تماس می‌گیرد که پس از حضور و کشف این سر، طی ثبت گزارش با دستور قضائی سر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس برای افشای جزئیات این جنایت هولناک ادامه دارد.

دادستان رباط کریم در ادامه گفت: دستور لازم برای بررسی دوربین‌ها، تردد‌ها و تماس‌ها در خصوص اعلام کشف سر همچنین گفتگو با صاحب باغ برای دریافت اطلاعات بیشتر و سایر موارد در دست اقدام است و امیدواریم با دریافت اطلاعات گوناگون از قتل مربوطه نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین این فرد جوان اقدام عاجل صورت خواهد گرفت.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان