تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

وقتی در طول ۳ ماه همه‌چیز برای پرسپولیس خراب شد!

آمار‌ها نشان می‌دهند پرسپولیس بعد از جام جهانی دچار افت شده است.

وقتی در طول ۳ ماه همه‌چیز برای پرسپولیس خراب شد!

رویداد۲۴ پرسپولیس فصل را تقریبا خوب شروع کرد و با آمدن لوکادیا شرایط این تیم بهتر شد. تیم یحیی خیلی زود به صدر جدول رسید و توانست تا قبل از جام جهانی امتیازات خوبی را جمع کند. پرسپولیس تا قبل از تعطیلات لیگ برای جام جهانی، در ۱۱ بازی ۷ برد، ۳ تساوی و تنها یک شکست در کارنامه داشت. در آن مقطع پرسپولیس بیشترین برد و کمترین باخت را در بین تیم‌های لیگ برتری داشت که عملکرد بسیار خوبی به حساب می‌آمد.

همچنین در این تعداد بازی تیم یحیی ۱۱ گل زد و همچنین با دریافت تنها ۳ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را هم در اختیار داشت. قبل از جام جهانی پرسپولیس ۲۴ امتیاز گرفته بود و صدرنشین لیگ بود. همچنین اختلافی ۲ امتیازی با استقلال و ۴ امتیازی با سپاهان داشت.

بعد از تعطیلات طولانی‌مدت لیگ، اما شرایط پرسپولیس روز به روز بدتر شد و نه‌تن‌ها یحیی صدر جدول را از دست داد، بلکه جایگاه دومی خودش را هم به استقلال داد تا پرسپولیسی‌ها امید چندانی به قهرمانی در این فصل نداشته باشند.

پرسپولیس بعد از جام جهانی ۱۲ بازی انجام داد که در این بازی‌ها آمار ۶ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست را ثبت کرده است. یحیی و تیمش در این ۱۲ بازی تنها ۲۱ امتیاز کسب کرده و صدر جدول را هم به سپاهان واگذار کرد.

پرسپولیس بعد از جام جهانی نه در خط حمله و نه در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع باعث شد تا امتیازات زیادی را از دست بدهد. در واقع در طول ۳ ماه اوضاع برای پرسپولیس و هوادارانش از این رو به آن شد تا هواداران این تیم به پایان این فصل خیلی خوش‌بین نباشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان