تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی فیلم سینمایی سه کام حبس با بازی محسن تنابنده

فیلم ایرانی سه کام حبس فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی سامان سالور است که این فیلم در ژانر اجتماعی و درام تهیه شده، این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ است. در این مقاله با رویداد۲۴ همراه باشید تا با داستان و بازیگران این فیلم سینمایی بیشتر آشنا شوید.

فیلم سینمایی سه کام حبس

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: ساخته متفاوت سامان سالور که شاید ارزشمندترین فیلم کارنامه کارگردانی، این کارگردان هم باشد، هم از نظر کارگردانی قابل قبول است و هم بازیگران بی‌نظیری را گرد یکدیگر جمع کرده، اما برخی از منتقدان، فیلم نامه فیلم سه کام حبس را سرشار از مشکلات ریز و درشت می‌دانند، که درنهایت فیلم را از مطرح‌کردن کامل دغدغه اصلی‌اش ناکام می‌گذارد.

به گزارش رویداد۲۴ هفتمین فیلم سینمایی سامان سالور به تهیه کنندگی خود او و با بازی بازیگرانی درخاشنی نظیر، چون محسن تنابنده و پری ناز ایزدیار مراحل فیلمبرداری خود را پاییز سال ۱۴۰۰ به پایان رساند و به عنوان یکی از فیلم‌های راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و هشتم معرفی شد.

همچنین فیلم سینمایی سه کام حبس در ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ قرار است اکران عمومی شود.
سامان سالور پیش از این فیلم‌های سینمایی ” تمشک ”، ” سیزده ۵۹ ”، ” آمین خواهیم گفت ”، ” چند کیلو خرما برای مراسم تدفین ” و… را جلوی دوربین برده بود. بد نیست بدانید ستار اورکی که سابقه همکاری با کارگردان‌های مطرحی، چون اصغر فرهادی و پرویز شهبازی را در کارنامه دارد، موسیقی فیلم جدید سامان سالور را ساخته است.

خلاصه فیلم سینمایی سه کام حبس

فیلم سینمایی سه کام حبس، به یک موضوع ملتهب اجتماعی می‌پردازد، این فیلم با محدودیت سنی مواجه شده است و پیش بینی می‌شود با توجه به داستان و ترکیب بازیگران آن مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گیرد.

داستان این فیلم سینمایی، درباره زن و شوهری است که با تمام تلاش خود برای زندگی شان می‌جنگند. نسیم با بازی پریناز ایزدیار در منزل کار می‌کند و عروسک سازی می‌کند در کنار آن ترشی درست می‌کند، تا در خرج زندگی به همسرش کمک کند. مجتبی هم با بازی محسن تنابنده کار آزاد دارد. هر دو تلاش می‌کنند تا زندگی را بگذرانند. تا اینکه تصادفی پیش می‌آید و بار زندگی بر دوش نسیم می‌افتد. نسیم به خرید و فروش مواد مخدر رو می‌آورد…

فیلم سینمایی سه کام حبس با هنرمندی محسن تنابنده

معرفی بازیگران فیلم سینمایی سه کام حبس

به گزارش رویداد ۲۴؛ در فیلم سینمایی سه کام حبس بازیگرانی نظیر پریناز ایزدیار، محسن تنابنده، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یداله شادمانی و محمد اشکان فر به هنرمندی پرداخته اند.

پریناز ایزدیار

فیلم سینمایی سه کام حبس با هنرمندی محسن تنابنده

پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل مازندران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می‌باشد، که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با کار سینمایی به سیمرغ رسید و از پیروان رژیم غذایی گیاهخواری است.

پریناز ایزدیار با اینکه عاشق رشته سینما بود و در این رشته هم قبول شد، اما بخاطر مخالفت خانواده به اجبار گرافیک خواند، اما با این حال مطالعات سینمایی اش را ترک نکرد، او سال ۱۳۸۵ به پیشنهاد یکی از دوستانش که از علاقه او باخبر بود در تست فیلم «بازی خطرناک» شرکت کرد و بعد از قبولی در نقش مکمل جلوی دوربین رفت.

این فیلم هیچگاه مجوز اکران نگرفت، تا اینکه بعد از یکسال و نیم تمرین با دانشجو‌های بازیگری سال ۱۳۸۷ برای بازی در «تله فیلم همان روز» دوباره جلوی دوربین رفت. ایزدیار با سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» در سال ۱۳۹۰ شناخته شد، اما یکسال بعد با سریال «زمانه» در نقش ارغوان کنار حمید گودرزی و هومن برق نورد به شهرت رسید. همچنین از سال ۹۳ تا ۹۷ نیز با سریال شبکه خانگی «شهرزاد» در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفقی از خود نشان داد و بسیار مورد تمجید قرار گرفت.

محسن تنابنده 

فیلم سینمایی سه کام حبس با هنرمندی محسن تنابنده

محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد، که با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد، سپس با نویسندگی ادامه داد و حالا کارگردانی نیز می‌کند. اولین بار وقتی ۸ ساله بود در تئاتر مدرسه نقش کرم دندان را بازی کرد، که سپس در آمفی تئاتر پیکان شهر بروی صحنه رفت.

محسن تنابنده تئاتر را دوران دبیرستان با الگو از جمشید هاشم پور بصورت جدی از کانون حر با مسئولیت سید جواد هاشمی و در کنار هادی کاظمی و علی سلیمانی ادامه داد. تنابنده بصورت حرفه‌ای فعالیت خود را سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۰ ساله بود از نمایش بار عالم و پس از آن با نمیاش جریان عصبی که هر دو نوشته حسن وارسته بود شروع کرد.

او سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم استشهادی برای خدا توانست سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را بگیرد و از همانجا نگاه‌ها را سمت خود جلب کرد. سپس سال ۸۸ برای فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پاییز برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و سال ۹۵ با فیلم فراری هم سومین سیمرغ خود را گرفت.

متین ستوده 

فیلم سینمایی سه کام حبس با هنرمندی محسن تنابنده

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می‌باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال «لیسانسه ها» در ۳۱ سالگی به شهرت رسید.

اولین بار سال ۱۳۷۱ در ۷ سالگی از طریق پدرش در سریال «بازنشستگی» جلوی دوربین رفت، سپس سال ۱۳۷۴ هم در سریال «این خانه دور نیست» حضور داشت. متین ستوده سال ۱۳۸۸ که ۲۴ ساله شد، با «سریال عملیات ۱۲۵» به تلویزیون بازگشت و با فیلم «خانه دیگری» در سال ۱۳۹۴ وارد پرده سینما شد. ستوده با سریال «یادآوری» در سال ۱۳۹۲ کنار امیر آقایی و فرهاد قائمیان که از آن بعنوان نقطه عطف زندگی هنری اش یاد می‌کند شناخته شد. شهرت متین ستوده سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال «لیسانسه ها» به کارگردانی سروش صحت کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی به شهرت رسید.


بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی غریب روایت زندگی شهید بروجردی


عوامل پشت صحنه فیلم سه کام حبس

  • کارگردان: سامان سالور
  • مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی مدیر 
  • صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده
  • طراح گریم: ایمان امیدواری
  • طراح صحنه: سحر شهامت 
  • طراح لباس: غزاله معتمد
  • مدیر تولید: ساسان سالور 
  • سرمایه‌گذار: سیاوش امین پور
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
2
0
الناز شاکردوست
بیداری روح را خواسته است
خدا یعنی ایزدیار
فیلم جاده تنهایی
افسانه حرف دیگر
رسوایی ریاکار دو رو
ملت غیرتمند نان شرف
بینوایان و نان شب
غم فروش بود
جاده تنهایی
شهر زمین
ستمدیدگان زمین
تاریکی و ظلمت
دره جهنم
پرتگاه ظلم و ستم
کلاس آدمیت
روح انسانیت
گل گلها عشق نور
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
2
0
برداشتی از دو نقش
ایزدیار شاکردوست
نیت درست
یعنی همراهی هنر
نیت غلط
یعنی دزدی از هم
نظرات شما
پیشخوان