تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی

سریال آمستردام محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو است، این کارگردان جوان ۳۵ ساله که سریال آمستردام با بازی مهدی پاکدل و مهدی سلطانی را کارگردانی کرده، سومین اثری است که نویسندگی فیلم نامه را برعهده گرفته، آمستردام کار‌های نهایی خود را انجام داده است و به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

سریال آمستردام

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال آمستردام به کارگردانی و نویسندگی مسعود قراگزلو محصول ایرانی جدید شبکه نمایش خانگی است، داستان سریال آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند.

فیلمبرداری سریال آمستردام در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بوده که بمدت چهار ماه به طول انجامید و همچون آثار قبلی مسعود قراگزلو «فیلم بیست هفته» موضوع آن درمورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

به گزارش رویداد۲۴ یکی از ویژگی‌های این کارگران این است، که در دو اثری که پیش از این ساخته مانند سریال ایرانی آمستردام خودش فیلمنامه را به قلم آورده است و همیشه ترجیح داده که فیلم و سریال هایش بر اساس داستان‌هایی که در ذهن خودش روی می‌دهد بسازد، که این خود یک ویژگی از این کارگردان به شمار می‌رود، تهیه کنندگی این سریال بر عهده مرتضی شایسته‌ای می‌باشد که در رزومه کاری خود بیش از ۳۰ فیلم را تهیه کنندگی کرده است و اینبار قرار است که در آمستردام همراه با مسعود قراگزلو باشد.

خلاصه‌ی داستان سریال آمستردام

آمستردام عنوان سریال جدید شبکه نمایش‌خانگی است، که نامش یادآور سریال «آمستردام جدید – New amsterdam» از محصولات شبکه ان. بی. سی است، ولی به لحاظ مضمونی این دو سریال هیچ ربطی به یگدیگر ندارند.

درباره خلاصه‌ی سریال آمستردام آمده است:

در بندر آمستردام ملوانانی هستند که می‌سُرایند! رویا‌هایی را که کابوس‌شان است! در پهنه‌ی آمستردام…
ما یه خونواده‌ایم، یه خونواده‌ی عادی، با یه کسب و کار آبرومند….

سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی

معرفی بازیگران سریال آمستردام

به گزارش رویداد۲۴ طبق اطلاعات منتشر شده از سریال گویا قرار است که مهدی پاکدل نقش اول این سریال باشد که نام او در این سریال باربد می‌باشد، در کنار او همچنین بایگرانی مانند روشنک گرامی، رویا جاویدنیا، شهرام حقیقت دوست، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، نسیم ادبی، هنگامه قاضیانی، مجتبی پیرزاده و ارمیا قاسمی ایفای نقش کرده اند.

مجتبی پیرزاده

سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی

مجتبی پیرزاده متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره می‌باشد که با تئاتر شروع کرد و در ۲۸ سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «سایه بان» به شهرت رسید. مجتبی پیرزاده فعالیت خود را از تئاتر دانشجویی آغاز کرد و به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۹۲ در نمایش «باغ آرزوها» و سپس «مرگ فروشنده» حضور داشت.

او در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۹ ساله بود با فیلم «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی کنار ساعد سهیلی، «هومن سیدی» و «آناهیتا افشار» جلوی دوربین رفت، سپس در فصل سوم مجموعه «قلب یخی» برای شبکه خانگی نیز حضوری کوتاهی داشت. پیرزاده در سال ۱۳۹۴ ابتدا در فیلم «یک روز بخصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان بازی کرد و همین سال در فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی نیز حاضر بود.
همچنین مجتبی پیرزاده در سال ۱۴۰۲ با سریال «پوست شیر» در نقش منصور بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازی اش مورد تحسین تماشاگران و منتقدان این مجموعه قرار گرفت

مهدی پاکدل 

سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی

مهدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون است، او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می‌باشد که در کنار بازیگری، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفقی دارد. پاکدل بعد از ۳ سال تجربه تئاتر در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۰ ساله بود با فیلم سینمایی «آبی» کنار بهرام رادان و هدیه تهرانی اولین تجربه جلوی دوربین خود را بدست آورد.


بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی دسته دختران با بازی نیکی کریمی


مهدی پاکدل سال ۸۱ با سریال «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده وارد تلویزیون شد، اما سال ۱۳۸۴ با پنجمین تجربه اش در تلویزیون با سریال «اولین شب آرامش» مشهور شد.

مینا ساداتی

سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی

مینا ساداتی متولد ۱۰ آذر ۱۳۶۰ در کاشان، بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه هنر می‌باشد فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید. مینا ساداتی فعالیت هنری خود را در کلاس‌های فیلمسازی و فیلم کوتاه شروع کرد، سپس دوره‌ای در ورک شاپ‌های عباسی کیارستمی حضور داشت که باعث شد سینما را به شکل حرفه‌ای دنبال کند.

او بعد از حضور کوتاه در موسسه کارنامه سال ۱۳۸۶ در ۲۶ سالگی با فیلم زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت وارد سینما شد و یکسال بعد با فیلم عیار ۱۴ چهره اش شناخته‌تر شد. مینا ساداتی اولین بار در سال ۱۳۹۴ در ۳۴ سالگی با سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمد حسین لطیفی وارد تلویزیون شد و با این نقش بسیار درخشید و به شهرت رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان