تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

فیلم سینمایی خط استوا با بازی فرهاد اصلانی

خط استوا جدیدترین فیلم سینمایی به کارگردانی اصغر نعیمی است. فیلم کمدی خط استوا در اسفند ماه ۱۴۰۱ اکران عمومی شد، در این مقاله با ماه همراه باشید تا با داستان و بازیگران بیشتر آشنا شوید.

فیلم سینمایی خط استوا

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلم سینمایی خط استوا به کارگردانی اصغر نعیمی و نویسندگی داستان و فیلمنامه محمدرضا آریان است، این فیلم ششمین تجربه کارگردانی نعیمی به در سینمای ایران ایران می‌باشد، او همچنین پیش از این نیز فیلمنامه‌های زیادی را برای باقی کارگردانان نویسندگی کرده است و همچنین برای تلویزیون ایران نیز سریال‌های متعددی را کارگردانی نموده است و حال پس از مدت‌ها کار با تلویزیون، فیلم جدید خود را که در ژانر کمدی می‌باشد روانه سینما نموده است. او پیش از خط استوا فیلم سینمایی هایلایت را کارگردانی کرده است که بنا به دلایلی در سینما اکران نشد و در نهایت در تاریخ مهرماه ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی نیز به اکران رسید که با استقبال خوبی مواجه نشد.

به گزارش رویداد۲۴ تهیه کنندگی فیلم سینمایی خط استوا را احسان ظلی پور بر عهده دارد که پس از حواشی به وجود آمده میان او و فراستی در یک برنامه زنده، برای همیشه از تلویزیون کناره گیری کرد و به شبکه نمایش خانگی و سینما روی آورده است و هم اکنون با تهیه کنندگی خط استوا به کارگردانی اصغر نعیمی، دومین تجربه خود را در سینمای ایران نیز پشت سر می‌گذارد.

ظلی پور این روز‌ها نیز در شبکه نمایش خانگی به عنوان تهیه کننده و بازیگر نیز حضور فعالی دارد و تا کنون دو سریال را روانه پخش در شبکه نمایش خانگی نموده است و قرار است که سریال جدید او نیز به عنوان فصل دوم نیسان آبی به زودی فیلمبرداری آن آغاز شود تا سومین سریال او نیز در اواخر سال ۱۴۰۲ وارد شبکه نمایش خانگی نیز گردد.

زمان پخش فیلم ایرانی خط استوا

فیلم خط استوا در ابتدا قرار بود که برای اکران نوروزی نیز آماده شود، اما با توجه به اینکه رمضان ۱۴۰۲ همزمان با سوم عید نوروز آغاز می‌شد، بسیاری از تهیه کنندگان ترجیح دادند با توجه به تغییر سانس‌ها در ایام ماه مبارک رمضان، زمان اکران فیلم‌های سینمایی خود را از اسفند ماه ۱۴۰۱ نیز آغاز نمایند. 

اما با وجود اکران زود هنگام فیلم‌های نوروزی سینمای ایران که خط استوا نیز اولین آن بود توانست در دو هفته ابتدایی خود به فروش ۳ میلیاردی نیز دست یابد. 

فیلم سینمایی خط استوا با بازی فرهاد اصلانی

داستان فیلم سینمایی خط استوا

به گزارش رویداد۲۴ داستان فیلم سینمایی خط استوا درباره رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال است، که برای حضور در اجلاس سالانه AFC راهی کشور مالزی می‌شوند و در این راه برایشان ماجرا‌های بامزه‌ای رقم می‌خورد.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی خط استوا

در فیلم سینمایی خط استوا بازیگرانی نظیر فرهاد اصلانی، سیامک انصاری، آزاده صمدی، رضا کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

آزاده صمدی

فیلم سینمایی خط استوا با بازی فرهاد اصلانی

آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می‌باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد. آزاده صمدی سال ۱۳۷۹ از ۲۲ سالگی زمانی که وارد دانشگاه سوره شد از دستیاری تئاتر شروع کرد، سپس دوره بازیگری را در موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند.

سال ۱۳۸۵ با سریال «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان جلوی دوربین رفت سپس در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب و دندان آبی» هومن سیدی بازی کرد.

آزاده صمدی سینما را هم از سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۲ ساله بود با فیلم «آفریقا» در کنار چهره هایی، چون شهاب حسینی، جواد عزتی و مینا ساداتی تجربه کرد.

سیامک انصاری

فیلم سینمایی خط استوا با بازی فرهاد اصلانی

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر و کارگردان می‌باشد، او فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که تجربه کارگردانی و اجرا هم دارد و حالا کنار فعالیت هنری در کار عتیقه فروشی هم می‌باشد. انصاری فعالیت هنری اش را بصورت جدی از یک سکانس فیلم شروع کرد تا اینکه بصورت حرفه‌ای سال ۱۳۷۳ در ۲۶ سالگی با سریال «دیدار» وارد قاب تلویزیون شد.


بیشتر بخوانید: معرفی رئالیتی شو «تی ان تی» با اجرای حامد آهنگی


سیامک انصاری از سال ۱۳۷۷ با مهران مدیری سر سریالی آشنا شد تا اینکه سال ۱۳۸۱ وقتی ۳۴ سال داشت با سریال «پاورچین» در نقش سپهر مهتابی مورد توجه قرار گرفت. او سپس یکسال بعد با سریال «نقطه چین» در نقش کوروش پیردوست به شهرت رسید و با سریال «قهوه تلخ» سال ۸۸ در نقش مستشار به خاطره‌ها پیوست.

سیامک انصاری در سال ۱۳۷۴ نیز با فیلم «سفر به چزابه» کنار فرهاد اصلانی و عاطفه رضوی بازی در سینما را تجربه کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
0
سینما هنر
فیلم خط استوا
در آفرینش زمین
خط استوا طبیعی است
استوا
طبیعت آفرینش است
آدمیت مرد و انسانیت زن
استوار
نارنجی بی ریا و آبی کار درست
اما
خط زرد
گوساله زرین
وعده دروغین
دشمن انسانیت
دشمن آدمیت
دشمن زن و مرد
دشمن خدا بود
جاده تباهی
پلیدی ممنوعه بود
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
0
0
نارنجی منافقانه
دشمن انسانیت
دشمن آدمیت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان