تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

فیلم سینمایی آهنگ دو نفر با هنرمندی فرزاد فرزین

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره در ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی آرزو ارزانش، نویسندگی مصطفی زندی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۹ است، که در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در سینما‌های سراسر کشور اکران عمومی شد. 

فیلم سینمایی آهنگ دو نفر

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فیلم سینمایی آهنگ دو نفره محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی آرزو ارزانش در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی نیز می‌باشد او پیش از این این نیز تا کنون هیچگونه فیلم بلندی را نیز کارگردانی ننموده است و تنها در رزومه کاری خود تنها یک فیلم کوتاه را کارگردانی نموده و قرار است که با فیلم آهنگ دو نفره اولین تجربه خود در سینمای ایران را به ثبت رساند، که این فیلم در یک ژانر کمدی موزیکال نیز روایت می‌شود.

به گزارش رویداد۲۴ مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر فیلم آهنگ دو نفره از اوایل سال ۱۳۹۹ نیز آغاز گردید و پس از انتخاب صحنه و بازیگران در نهایت در مهر ماه نیز آغاز گردید و پس از ۵۰ روز فیلمبرداری در نهایت، این فیلم در بهمن ماه ۱۳۹۹ فیلمبرداری از سکانس‌های آن نیز به اتمام رسید و پس از اتمام فیلمبرداری اعلام شد.

مشاور کارگردان این فیلم سینمایی را مسعود اطیابی بر عهده دارد، که او خود امروزه به یکی از پرفروش‌ترین کارگردانان سینمای ایران تبدیل شده است و توانسته با فیلم‌های کمدی خود، عنوان پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را نیز به دست آورد.

خلاصه فیلم کمدی آهنگ دو نفره

داستان فیلم آهنگ دو نفره درباره ۲ آدم که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روز‌های قرارداد با برنامه‌ریزش را سپری می‌کند و شخصیت دوم که احمد مهرانفر نقش آن را بازی می‌کند، کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند.

همچنین در خلاصه داستان این سریال آمده است، چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکیست، هردو به سمتی میرود که دلمان نمیخواهد...

فیلم سینمایی آهنگ دو نفر با هنرمندی فرزاد فرزین

معرفی بازیگران 

به گزارش رویداد۲۴ احمد مهران فر، فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفره به ایفای نقش پرداخته اند، البته در این سریال کمدی فرزاد فرزین در نقش واقعی خود یعنی یک خواننده نسل جوان به هنرنمایی می‌پردازد. علاوه بر فرزاد فرزین و احمد مهران فر هنرپیشگان دیگری همچون بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی، علی برقی و… در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.

احمد مهران فر

فیلم سینمایی آهنگ دو نفر با هنرمندی فرزاد فرزین

احمد مهرانفر متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در شهر برزک کاشان، بازیگر است، او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می‌باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» در نقش ارسطو به اوج شهرت رسید.

مهران فر فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۷۸ پس از گرفتن لیسانس بصورت جدی از تئاتر شروع کرد و به قول خود در تئاتر آنقدر جان کند تا مسیر بازیگری اش هموار شود. وی سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۶ ساله بود از تئاتر وارد سینما شد و اولین تجربه خود در جلوی دوربین را با فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» را بدست آورد. یکسال بعد در «عشق فیلم» به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۸۲ با سریال «بانکی ها» به کارگردانی مهدی مظلومی وارد قاب تلیوزیون شد.


بیشتر بخوانید: سریال کمدی سیاه چاله با سناریو کشف نفت


احمد مهران فر، بعد از مدت‌ها فعالیت، در نوروز سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۶ ساله بود مسیر هنری اش تغییر کرد، او با حضور در نقش ارسطوی «سریال پایتخت» از همان اول به شهرت رسید. او حضور موفقی هم در سریال شبکه خانگی با مجموعه «شاهگوش» سال ۱۳۹۲ در نقش خنجری و سریال «علل البدل» سال ۱۳۹۵ در تلویزیون داشت.

امیرحسین رستمی

فیلم سینمایی آهنگ دو نفر با هنرمندی فرزاد فرزین

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه آزاد می‌باشد، که بصورت حرفه‌ای از مدلینگ شروع و با سریال «دودکش» مشهور شد.

رستمی سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۷ ساله بود، دوره بازیگری را در دانشگاه هنر گذراند سپس در سال ۷۶ در ۲۲ سالگی به کلاس‌های مرحوم حمید سمندریان رفت. وی سال ۱۳۸۴ قید بازیگری را زد و مشغول مدلینگ شد تا اینکه دوباره یکسال بعد با فیلم «فقط چشم‌هاتو ببند» به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین بازی کرد. در سال ۱۳۸۶ سرانجام در فیلم «خاک آشنا» بازی کرد که آن هم دو سال توقیف بود تا اینکه از طریق پیمان قاسم خانی برای بازی به سریال «شمس العماره» در سال ۸۸ رفت و با این سریال دیده شد.

امیرحسین رستمی در سال ۱۳۸۹ ابتدا با سریال «آسمان همیشه ابری نیست» چهره اش مورد توجه قرار گرفت، سپس در سریال «سه پنج دو» و «دختران حوا» خوش درخشید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
تورج شاه علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
1
1
تبریک به خانم آرزو ارزانش عزیز. امیدوارم مانا و پویا بمانید. همکاری سالیان قبل با شما و سامان سامانی بسیار خوشایندم بود
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
2
سینما هنر
فیلم آهنگ حنجره
مهتاب لیلا بهاره بهاره ...
جستجوگر
آثار هنری
پنج قاره ...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان