تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد

سریال ایرانی قهوه ترک محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی فیلمنامه نغمه ثمینی و محمد رضایی راد است، این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.

سریال قهوه ترک

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: بخش مهمی از ماجرا‌های «قهوه ترک» در ترکیه ضبط شده و از این رو به نسبت سریال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی حال‌وهوای متفاوتی دارد.

به گزارش رویداد۲۴ سارا رسول‌زاده که پیش‌تر در سریال‌هایی مثل «عاشقانه»، «خونسرد» و «نجلا» بازی کرده بود، حالا نقش اصلی سریال «قهوه ترک» است. مجتبی پیرزاده هم که این روز‌ها به خاطر بازی در نقش منصور سریال «پوست شیر» بسیار مورد توجه قرار گرفته، دیگربازیگر اصلی «قهوه ترک» است که در کنار حامد بهداد نقش‌آفرینی می‌کند.

نکته قابل توجه در جمع بازیگران سریال حضور امیر نوروزی است که بعد از دو سریال کمدی «مردم معمولی» و «روزی روزگاری مریخ»، حالا در این سریال نقشی جدی بر عهده دارد.

معرفی علیرضا امینی کارگردان سریال قهوه ترک

کارگردان، فیلم نامه نویس، تهیه کننده و تدوین گر اهل ایران است. او دارای تحصیلات فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در ابتدا (سال ۱۳۷۲) با کارگردانی فیلم‌های کوتاه شروع به کار کرد و فعالیت حرفه‌ای در سینما را سال ۱۳۷۸ به عنوان دستیار کارگردان با فیلم زمانی برای مستی اسب‌ها (بهمن قبادی) تجربه کرد، سپس در فیلم صنم بازی کرد.

امینی در سال ۱۳۷۹ کار جلوه‌های ویژه فیلم هفت پرده را انجام داد و در سال ۱۳۸۰ فیلم نامه‌ی نامه‌های باد را نوشت و آن کارگردانی و تدوین نمود و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین اثر هنر و تجربه را از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شد سپس فیلم‌های کنار رودخانه، دانه‌های ریز برف کنار رودخانه، زمان می‌ایستد، فقط چشم هاتو ببند و استشهادی برای خدا را ساخت. وی در ۱۳۸۸ فیلم موفق هفت دقیقه تا پاییز کارگردانی کرد و دیپلم افتخاری بهترین کارگردان را از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر کسب کرد. از دیگر آثار او می‌توان به انتهای خیابان هشتم اشاره نمود.

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد

خلاصه داستان سریال قهوه ترک

در خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک آمده است که می‌شنوی؟ نبایدم بشنوی، چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!

اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

جدیدتری ساخته علیرضا امینی با نام قهوه ترک در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و هر هفته روز‌ها چهارشنبه قسمت جدیدی از آن در شبکه نمایش خانگی قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: سریال آمستردام عنوان جدید شبکه نمایش خانگی


معرفی بازیگران سریال قهوه ترک

قهوه ترک به تهیه کنندگی محمد شایسته که مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر خود را در اوایل فرودین ماه ۱۴۰۱ نیز انجام داده است هنرپیشگان مطرح سینما و تلویزیون در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت که همگی آن‌ها سابقه حضور متعدد در فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی را داشته اند. تا کنون که نزدیک به چند ماه از زمان آغاز فیلمبرداری این مجموعه می‌گذرد حضور چند بازیگر در این مجموعه نیز قطعی شده است که نام آن‌ها عبارتند از:

حامد بهداد، رعنا آزادی ور، سارا رسول زاده، مجتبی پیرزاده، محمدرضا فروتن و …

رعنا آزادی ور

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد

به گزارش رویداد۲۴ رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فرودین ۱۳۶۲ در تهران، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و با فیلم سینمایی مارمولک وارد سینما شد. او سال ۱۳۹۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد. برای بازی در درباره الی (۱۳۸۷) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (۱۴۰۰) برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

محمد رضا فروتن

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد

محمدرضا فروتن متولد ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر، صداپیشه و خواننده، فارغ التحصیل دکترای روان شناسی سلامت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم سینمایی هدف آغاز کرد. سال ۱۳۷۵ با بازی در یک قسمت از سریال سرنخ وارد تلویزیون شد. حضور در فیلم‌های سینمایی مرسدس و اعتراض باعث شهرتش شد. از سال ۱۳۷۶ تا اوایل دهه ۸۰ او از محبوب‌ترین و موفق‌ترین هنرپیشه‌های ایرانی بود.

امیر جعفری

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد

امیر جعفری متولد شهریور ماه ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت.

فیلم سینمایی نان عشق موتور ۱۰۰۰ در سال ۱۳۸۰ نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال ۱۳۸۰ با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. مجموعه‌های کمربند‌ها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوه ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کار‌های جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم‌های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣، مجموعه‌های نمایش خانگی شهرزاد ۲ و ۳، ممنوعه، جیران و یاغی حضور داشته است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
یا جوتب بده یا جواب نده وقتی سوتلی میکنم. میکم،تهش چی میشه شجره نانه بازیگرا رو میگی چرتو پرت میکی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان