تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار

پرسپولیس در یک بازی جذاب و پراتفاق با نتیجه سه بر یک هوادار را شکست داد تا دربی تاریخی پایتخت در فینال جام حذفی شکل بگیرد.

پرسپولیس و هوادار

رویداد۲۴ در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی، هوادار در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس بود. دو تیم که برای حضور در فینال تلاش می‌کردند، انگیزه‌های فراوانی برای این دیدار داشتند که سبب شد بازی پر گل و جذاب از آب در بیاید و در نهایت پرسپولیس با نتیجه سه بر یک پیروزی شد. سرخ‌ها حریف استقلال در فینال جام حذفی شدند.

این بازی خیلی زود گرم شد و فرار مهدی ترابی منجر به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد. گئورگی گولسیانی پشت صربه پنالتی ایستاد و خیلی مسلط توپ را تبدیل به گل کرد. چند دقیقه بعد این وحید امیری بود که اختلاف را به سود پرسپولیس دو برابر کرد.

در ادامه این نیمه پرسپولیس بازهم فرصت‌هایی برای گلزنی داشت اما هوادار کم کم جلو آمد و در یک صحنه جنجالی، علی صفایی برای هوادار پنالتی گرفت. مسعود شجاعی در دوئل با بیرانوند در ضربه پنالتی مغلوب شد تا دروازه سرخ‌ها در نیمه اول بسته بماند.

در نیمه دوم این هوادار بود که میل هجومی بالایی داشت و فشار زیادی به روی دروازه سرخ‌ها آورد و پرسپولیس بعد از نمایش عالی در نیمه اول، نیمه دوم معمولی‌ای داشت.

تعویض‌های ساکت و فشار هوادار باعث شد داور بار دیگر برای هوادار اعلام پنالتی کند و این بار بابک مرادی پشت توپ ایستاد و بالاخره دروازه بیرانوند باز شد.

در شرایطی که با حداقل شدن اختلاف، پرسپولیس تحت فشار قرار گرفته بود، یک ضدحمله و تشکیل مثلث امیری، صادقی و عیسی کافی بود تا دروازه هوادار برای سومین بار فرو بریزد و در نهایت سرخ‌ها با نتیجه سه بر یک راهی فینال شدند.

نیمه نهایی جام حذفی پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰
ورزشگاه پاس قوامین/ بدون تماشاگر
تیم داوری: علی صفایی، امیرمحمد داودزاده، رحیم حاجی‌پور، سیدعلی اصغر مومنی؛ ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، عزت الله پورقاز، مرتضی منصوری و مهدی عبدی، نیما انتظاری( ۶۰-محمدی میری) و سپهر روزی‌طلب، مسعود شجاعی، محمدجواد محمدی، مهدی مهدیخانی(۴۶- فریبرز گرامی)، سعیدسحرخیزان (۶۰-بابک مرادی) و حسین صادقی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر

گل اول پرسپولیس 

گل دوم پرسپولیس 

گل اول هوادار به پرسپولیس

گل چهارم پرسپولیس 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان