تاریخ انتشار: ۰۱:۴۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

کنایه محمد موسوی به مسئولان ورزش: نتیجه بگیریم برای عکس یادگاری می‌آیند

محمد موسوی از بی‌توجهی مسئولان ورزش کشور به والیبال انتقاد کرد و گفت: اگر در مسابقات پیش رو نتیجه بگیریم برای عکس یادگاری می‌آیند.

کنایه محمد موسوی به مسئولان ورزش: نتیجه بگیریم برای عکس یادگاری می‌آیند

رویداد۲۴ آخرین اردوی تیم ملی والیبال قبل از اعزام به لیگ ملت‌ها در حال برگزاری است. محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی در مورد وضعیت آمادگی تیم ملی گفت: ۸۰، ۹۰ درصد آماده هستیم، اما هنوز برای مسابقه به طور کامل آماده نشده‌ایم، چون قرار داشتن در شرایط مسابقه مهم است. لیگ ما زود تمام می‌شود و این ضربه می‌زند. در نهایت باید تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم و غایب داریم. والیبال ما مثل لهستان نیست که ۲۰ بازیکن سطح بالا داشته باشد که اگر چند نفر نباشند مشکلی پیش نیاید. ما الان میلاد را نداریم و میثم هم شانه‌اش مشکل دارد. فعلا شرایط خوبی ندارد. این موضوعات هست، اما نباید دنبال بهانه بگردیم.

او در ادامه افزود: باید برای بردن برویم و تلاش می‌کنیم، اما شرایط سختی داریم. تیم ما تیم است. فقط خودمان و فدراسیون هستیم که برای خودمان گوشه‌ای بدون سرو صدا کار می‌کنیم. هیچ‌کس نمی‌گوید کجایید، مشکلی دارید یا نه. هیچ حمایتی از طرف احدی نشده‌ایم و فقط خود فدراسیون و اسپانسرش است که کار می‌کنند.

موسوی با انتقاد از مسئولان ادامه داد: بار‌ها گفتیم ما پرواز‌های طولانی داریم. بچه‌ها دو متر قد دارند و در پرواز‌های اکونومی آسیب می‌بینند یعنی هر چه رشته بودیم پنبه می‌شود. ریکاوری بعدش چند روزی طول می‌کشد. امیدوارم از بیرون فدراسیون حمایت کنند که مشکلی مالی وجود نداشته باشد. فدراسیون والیبالی که این همه مردم پیگیری می‌کنند نباید مشکلی داشته باشد، اما دارد.


بیشتر بخوانید: فیلم پاسخ خنده‌دار محمد موسوی به یک سوال


او به بی‌توجهی مسئولان به والیبال در مقایسه با فوتبال اشاره و بیان کرد: کل ورزش کشور محدود شده به اینکه دربی و جام حذفی کی است و ته و صدر جدول کی بازی دارند. قبلا هم اینگونه بود، اما الان بیشتر شده است. ورزش کشور فقط فوتبال نیست. قبول دارم فوتبال صنعت است، اما برای مسئولان کشور نباید تا این حد تفاوت و تبعیض وجود داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کسی به تمرین تیم ملی نیامد، ادامه داد: فقط خودمان با مربی هستیم که تمرین می‌کنیم. قدیم‌ها مراسم بدرقه می‌گذاشتند دو نفر می‌آمدند، اما الان خبری نیست. اگر نتیجه بگیریم که می‌آیند و عکس یادگاری‌اش را می‌گیرند، اما اگر نتیجه نگیریم بد و بیراهش را هم خود بازیکنان می‌خورند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد موسوی
نظرات شما
پیشخوان