تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس» اجرا شد: پرداخت کامل ردِ مال به ۱۲۴۸ مال‌باخته

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران از اجرای حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس» و پرداخت کامل ردِ مال به همه یک‌هزار و ۲۴۸ مال‌باخته این پرونده خبر داد. وی ادامه داد: ۲ شرکت «دهکده آبی پارس» و «آینده سازان سرزمین من» بدون تأیید بانک مرکزی، وجوه مردم را دریافت و با وعده پرداخت سودهای هنگفت بانکی، موجب اغوا و فریب مالباختگان شدند.

حکم پرونده کثیرالشاکی «دهکده آبی پارس» اجرا شد: پرداخت کامل ردِ مال به ۱۲۴۸ مال‌باخته

رویداد۲۴ به گزارش قوه قضاییه، علی صالحی با اشاره به اجرای حکم پرونده در دادسرای جرایم اقتصادی تهران، افزود: محکومان این پرونده که ۶ نفر هستند با جلب اعتماد مردم از طریق سپرده پذیری غیرمجاز به اتهام اخلال جزئی در نظام اقتصادی کشور به حبس، جزای نقدی و ردمال محکوم شدند.

وی ادامه داد: ۲ شرکت «دهکده آبی پارس» و «آینده سازان سرزمین من» بدون تأیید بانک مرکزی، وجوه مردم را دریافت و با وعده پرداخت سود‌های هنگفت بانکی، موجب اغوا و فریب مالباختگان شدند.


بیشتر بخوانید: دستگیری ۲۰۴ متهم اقتصادی در ۲۴ ساعت گذشته


دادستان تهران اضافه کرد: این پرونده یک‌هزار و ۲۴۸ نفر شاکی داشت و مبلغ رد مال تعیین شده ۱۰۴ میلیارد تومان بود که پس از ارجاع به شعبه اجرای احکام، جلسات متعددی با حضور محکومان، شکات و وکلای طرفین در دادستانی تهران برگزار و در مورد نحوه پرداخت ردمال تصمیم گیری نهایی و منتهی به پرداخت کامل رد مال به مالباختگان شد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قوه قضاییه
نظرات شما
پیشخوان