تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۵

حضور چند خبرنگار در هواپیمای روسی سقوط کرده

۹ خبرنگار دو شبکه اصلی تلویزیونی روسیه نیز در جمع ۹۱ سرنشین هواپیمای وزارت دفاع این کشور هستند که امروز (یکشنبه) در راه پرواز به سوریه در دریای سیاه سقوط کرد.
رویداد۲۴- ۹ خبرنگار دو شبکه اصلی تلویزیونی روسیه نیز در جمع ۹۱ سرنشین هواپیمای وزارت دفاع این کشور هستند که امروز (یکشنبه) در راه پرواز به سوریه در دریای سیاه سقوط کرد.

یک منبع خبری در وزارت موقعیت‌های اضطراری روسیه روز یکشنبه به خبرگزاری اینترفکس گفته که محل سقوط هواپیما در سواحل دریای سوچی شناسایی شده است.

براساس اطلاعات اعلام شده، افزون بر نظامیان، اعضای گروههای خبری شبکه اول تلویزیون دولتی روسیه و زویوزدا وابسته به وزارت دفاع روسیه و همچنین گروه موسیقی مشهور نظامی الکساندروف از جمله سرنشینان هواپیما بوده اند.

عملیات گروههای تجسسی با چند فروند بالگرد و کشتی هم اکنون در منطقه سقوط هواپیما ادامه دارد.

هنوز گزارشی از سرنوشت مسافران هواپیما انتشار نیافته است.

گزارش این واقعه نیز به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ارائه شده است.

رسانه های روسی امروز صبح اعلام کردند که هواپیمای توپولوف-154 ساعت 5،20 دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) دقایقی پس از پرواز از فرودگاه شهر سوچی از صفحه رادار ناپدید و ارتباط مخابراتی نیز با آن قطع شد.

خبرگزاری روسیا سگودنیا نیز علت احتمالی بروز این واقعه را نقص فنی یا اشتباه خلبانی اعلام کرده است.

این خبرگزاری اعلام کرده است که هواپیمای ناپدید شده متعلق به وزارت دفاع روسیه پس از پرواز از مسکو و سوختگیری در فرودگاه آدلر نزدیک سوچی، پرواز دوباره خود را به مقصد پایگاه حمیمیم سوریه آغاز کرده بود.

خبرگزاری اینترفاکس همچنین افزوده مقصد هواپیمای ناپدید شده پایگاه نظامی روسیه در استان لاذقیه سوریه بوده است.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان