تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
سروری؛

رهپویان پیوستن به جبهه نیروهای انقلاب را در دستور کار قرارمی‌دهد

دبیر کل جمعیت رهپویان گفت: پیوسن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب را در دستور کار خود قرار می دهیم و باید دید جمعیت در جمع بندی خود به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

رویداد۲۴-پرویز سروری، با بیان اینکه قرار بود تا اواخر آذر ماه گزینه این تشکل برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شود اما به با توجه به اینکه گزینه‌های زیادی در دست بررسی است به اواخر دی ماه موکول شده است، گفت: جلسات رهپویان برای معرفی گزینه ادامه دارد و ما کارگروه‌های متعددی را تشکیل داده و امیدواریم طی دو هفته آینده بتوانیم به جمع بندی رسیده و گزینه خود را به شورای ائتلاف اصولگرایان معرفی کنیم. 

دبیر کل جمعیت رهپویان در رابطه با اینکه آیا این تشکل تصمیمی برای پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب که ۵ دی ماه اعلام موجودیت کرد دارد، بیان کرد: جمعیت رهپویان حتما این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و موارد آن را بررسی خواهد کرد، اما باید دید جمعیت در جمع بندی خود به چه نتیجه‌ای می‌رسد. 

سروری افزود: معتقدم به دلیل خودجوش بودن جبهه مردمی نیروهای انقلاب جریانی مبارکی است که از پایین به بالا شکل گرفته به ویژه اینکه در دستور کار خود تغییر و دولت کارآمد را در نظر گرفته که این گام بسیارمهمی است. 

دبیر کل جمعیت رهپویان، بیان کرد: اکنون مردم به شکلی خواهان تغییری هستند که بتواند آن‌ها را از گرانی، تورم، بیکاری و حفره‌های عمیقی که بین مدیران و مردم ایجاد شده برهاند. این تغییر باید با الهام از مبانی انقلاب اسلامی و در چارچوب اهداف انقلاب شکل گیرد.
منبع: ایلنا
برچسب ها: سروری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان