تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد؛

پاتوق‌ها و منازل موادفروشان زیر ذره‌بین پلیس؛ پلمب صدها واحد در مشهد، تهران و بندرعباس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از پلمپ صدها واحد که به محلی برای مصرف و خرید و فروش مواد مخدر در شهر مشهد، تهران و بندرعباس تبدیل شده بود خبر داد و گفت: با اهتمام دادستان مشهد، ۶۰۰ محل توزیع و مصرف مواد مخدر پلمب شد.
رویداد۲۴رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از پلمپ صدها واحد که به محلی برای مصرف و خرید و فروش مواد مخدر در شهر مشهد، تهران و بندرعباس تبدیل شده بود خبر داد و گفت: با اهتمام دادستان مشهد، ۶۰۰ محل توزیع و مصرف مواد مخدر پلمب شد.

سردار محمد مسعود زاهدیان با اشاره به برخورد پلیس با مناطق و پاتوق‌هایی که به محلی برای فروش و مصرف مواد مخدر تبدیل شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به رصد ماموران ما بر مناطق شهری و حاشیه شهرها، پلیس در هماهنگی با مقامات قضایی نسبت به برهم زدن امنیت توزیع کنندگان مواد مخدر و تخریب پاتوق‌های مصرف این مواد اقدام می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: خوشبختانه به دنبال اهتمام مقامات قضایی در برخی شهرها، شاهد اقدامات بسیار خوبی در این بخش هستیم؛ به عنوان مثال با اهتمام دادستان شهر مشهد، حدود 600 واحد که به محلی برای توزیع و مصرف مواد مخدر تبدیل شده بود پلمب شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، اقدامات مشابهی در شهر تهران و بندرعباس صورت گرفته است.

زاهدیان خاطرنشان کرد: پلیس گزارشات این مناطق و پاتوق‌ها را در اختیار مقامات قضایی قرار می‌دهد و با توجه به احکام تخریب و یا جابجایی صادر شده از سوی مراجع قضایی، نسبت به برچیده شدن این مناطق اقدام خواهد کرد.
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان