تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۵

روزنامه جمهوری اسلامی:عده ای به خاطر نام و نان با هاشمی درافتادند

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت:هاشمی، مرد لحظه‌های تنهائی امام و نهضت، مرد لحظه‌های سرنوشت ساز دوران پرفراز و نشیب انقلاب و نظام، فرمانده شجاع دوران جنگ تحمیلی، مدیر توانمند رده اول نظام که با هوشمندی و کیاست خود حتی وحشی‌ترین دشمنان ملت را در برابر این ملت به خضوع و تمکین واداشت، حتی برای لحظه‌ای نخواست از ثمرات آنهمه جانفشانی، تواضع، شجاعت و پایمردی، بهره‌ای شخصی ببرد یا حتی آنرا به نام خود ثبت کند.
رویداد۲۴-روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت:هاشمی، مرد لحظه‌های تنهائی امام و نهضت، مرد لحظه‌های سرنوشت ساز دوران پرفراز و نشیب انقلاب و نظام، فرمانده شجاع دوران جنگ تحمیلی، مدیر توانمند رده اول نظام که با هوشمندی و کیاست خود حتی وحشی‌ترین دشمنان ملت را در برابر این ملت به خضوع و تمکین واداشت، حتی برای لحظه‌ای نخواست از ثمرات آنهمه جانفشانی، تواضع، شجاعت و پایمردی، بهره‌ای شخصی ببرد یا حتی آنرا به نام خود ثبت کند.


هاشمی، شخصیتی بی‌نظیر بود که نه تنها دوستان و یاران انقلاب که حتی دشمنان سرکش هم آشکارا به توانمندی‌ها، قابلیت‌ها، هوش سیاسی، مدیریت و تدبیرش اذعان داشتند و کاملاً واقف بودند که او چهره‌ای تاریخی و ماندگار است که در بالاتر از مدیریتی در سطح جهان نیز درخشیده است. اکنون او در میان ما نیست ولی ثمرات ارزشمند مجاهدات خستگی ناپذیرش که با خون به ناحق ریخته صدها هزار شهید گلگون کفن و خون دل خوردن‌های آحاد این ملت سلحشور عجین شده، برای همیشه به نام پاکان دلسوخته و مجاهدان سخت کوش و یاران همیشگی و صادق امام به ثبت رسیده است. اگرچه کسانی به خاطر منافع پست مادی و مطامع خطی و باندی خود با هاشمی عزیز در افتادند و آنچه خود لایق آن بودند، به وی نسبت دادند و سعی داشتند به هر قیمت ممکن، او را به حاشیه برانند، ولی هاشمی بیدی نبود که به این بادها بلرزد. او مسئولانه و تا آخرین لحظه در صحنه حضور داشت و به مسئولیت‌های تعطیل ناپذیر خود شجاعانه عمل کرد. برخی به خاطر نام و نان با او در افتادند و خباثت‌ها از خود نشان دادند ولی هرگز نتوانستند چهره پاک و محبوب هاشمی را خدشه‌دار کنند.
اکنون که هاشمی عزیز به ملکوت اعلی پیوسته، جا دارد تمامی دلسوزان صادق ویاوران انقلاب و نظام و کشور با یکدیگر هم پیمان شوند و برای ادامه راهی که او و سایر مجاهدان راستین زندگی جان خود را برای اعتلایش در طبق اخلاص نهادند، از پا ننشینند. یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

نظرات شما
پیشخوان