تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

پرسپوليس و مدعيان ليگ

اعتقاد دارم پرسپوليس مي‌تواند در جمع مدعيان قرار بگيرد چون هنوز بازي‌هاي زيادي تا پايان فصل باقي مانده و بقيه تيم‌ها هم مساوي كرده‌اند.
رویداد 24: تيم پرسپوليس در فصل جاري تلاش زيادي داشته تا اتفاقات تلخ فصل‌هاي گذشته را جبران كند اما مي‌بينيم كه اين تيم به‌رغم داشتن موقعيت‌هاي خوب گلزني در ميانه‌هاي جدول قرار گرفته و در جمع مدعيان نيست.
درباره مشكل عمده اين تيم در خط حمله، اعتقاد دارم پرسپوليسي‌ها خيلي كم تمرين گلزني مي‌كنند و استرس و فشار زيادي روي تيم است. به نظرم بچه‌هاي تيم در هفته بايد يك جلسه واليبال و يك جلسه بسكتبال بازي كنند تا از فوتبال دور شوند.
اين كارها باعث مي‌شود استرس را از تيم دور كنند و از نظر روحي خيلي بهتر شوند. در هفته‌هاي گذشته هجمه زيادي عليه مهدي طارمي صورت گرفته و هواداران و البته برخي پيشكسوتان انتقاداتي را عليه اين مهاجم جنوبي مطرح كرده‌اند. اما من مي‌گويم بايد طارمي تمرين گلزني اش را بيشتر كند چون تمام زحمات بچه‌ها به او ختم مي‌شود. او فكر كرده گلزني به همين راحتي است اما گلزني كار سختي است. طارمي بايد به خودش بيايد و موقعيت‌ها را تبديل به گل كند. شك نكنيد كه او امسال آقاي گل مي‌شود اما بايد از نظر روحي بهتر شود و به خودش بيايد تا گلزن خوبي شود.
اعتقاد دارم پرسپوليس مي‌تواند در جمع مدعيان قرار بگيرد چون هنوز بازي‌هاي زيادي تا پايان فصل باقي مانده و بقيه تيم‌ها هم مساوي كرده‌اند. پرسپوليس تا صدر جدول 7 امتياز فاصله دارد و بايد بيشتر تمرين گلزني كند و نقاط ضعف تيم را برطرف كنند. الان تيم مشكل بدني ندارد و داوري‌ها هم خوب است.

منبع: آرمان
برچسب ها: فرشاد پیوس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان