تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
بشار اسد:

غرب نابودی هویت عربی و اسلامی ما را می‌خواهد

بشار اسد در اظهاراتی تاکید کرد: غرب از ما می‌خواهد که هویت عربی و اسلامی‌مان را ببازیم و جنگی که اکنون منطقه با آن روبه‌رو است در درجه اول جنگ فکری و عقیدتی است.
رویداد24- بشار اسد در اظهاراتی تاکید کرد: غرب از ما می‌خواهد که هویت عربی و اسلامی‌مان را ببازیم و جنگی که اکنون منطقه با آن روبه‌رو است در درجه اول جنگ فکری و عقیدتی است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد در دیدار با اعضای دبیرخانه تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از مقاومت در دمشق هشدار داد: آنچه غرب از ما می‌خواهد از دست دادن هویت عربی و اسلامی‌مان است از اینجا اهمیت نقشی که گروه‌ها و تشکیلات مردمی در افزایش هوشیاری و بازدارندگی مردم کشورهای عربی به ویژه علیه اصطلاحات و مفاهیم غلطی که شایع شده، دارند، بیشتر درک می‌شود چراکه جنگی که منطقه با آن روبه‌رو است در درجه اول فکری و عقیدتی است.

غرب نابودی هویت عربی و اسلامی ما را می‌خواهد

اسد تاکید کرد که جهان عرب و اسلام یکی است و تروریسمی که همه جا را هدف گرفته نیز یکی است و این مساله‌ای است که تمامی تلاش‌های خالصانه را برای مبارزه با تروریسم و توقف این پدیده خطرناک که علیه ملت‌های منطقه و جهان به وجود آمده،‌ می‌طلبد.

همایش تجمع عربی و اسلامی برای حمایت از مقاومت در دمشق تحت عنوان "امت در رویارویی با خصومت آمریکایی - صهیونیستی و تکفیری" با مشارکت 28 کشور عربی و اسلامی در در مشق برگزار شد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان