تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
عضوکمیسیون شوراها:

بیشترین کشته‎های مناطق زلزله‎زده متعلق به دو مجموعه مسکن مهر است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ، با انتقاد از اینکه بیشترین کشته های مناطق زلزله زده در پروژه های مسکن مهر است بر لزوم ورود مدعی العموم و برخورد با متخلفان تاکید کرد.
رویداد۲۴-عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس ، با انتقاد از اینکه بیشترین کشته های مناطق زلزله زده در پروژه های مسکن مهر است بر لزوم ورود مدعی العموم و برخورد با متخلفان تاکید کرد.

محمد محمودی شاه‌ نشین، با یادآوری بازدید برخی از اعضای کمیسیون متبوع خود از مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: مرحله امداد و نجات افراد زیر آوار و رساندن مجروحان به مراکز درمانی به پایان رسیده و کشته شدگان نیز مدفون شدند.

نماینده مردم شهریار، قدس، ملارد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اسکان زلزله زدگان در دستور کار قرار گرفته، افزود: روند آوار برداری به منزله جلوگیری از خطر ریزش ساختمان های نیمه کاره به خوبی در حال انجام بوده و همچنین به بیمارستان های صحرایی و موقت، درمانگاه ها، نیروهای ارتش و سپاه در حال خدمات رسانی به حادثه دیدگان هستند.

وی با انتقاد از اینکه بیمارستان های سرپل ذهاب و اسلام آباد که باید به حادثه دیدگان خدمات رسانی می کردند جزو اولین ساختمان های تخریب شده بودند، گفت: بنابراین خدمات رسانی به آسیب دیدگان با مشکل مواجه شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اعلام اینکه بیشترین کشته های شهرستان های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب متعلق به دو مجموعه مسکن مهر است، تصریح کرد: به صورت جدی نیاز است دستگاه قضایی و مدعی العموم به این موضوع ورود و با افرادی که دقت لازم را در طراحی، جانمایی، ساخت و ساز و کیفیت مصالح نداشتند به صورت جدی و قاطع برخورد کنند.

محمودی شاه نشین با بیان اینکه مردم زلزله زده کرمانشاه نگران روزهای سرد پیش رو هستند، گفت: انتظار می رود مجلس و دولت اعتبار ویژه ای را برای احیای زیرساخت های این مناطق در نظر بگیرند.

نماینده مردم شهریار، قدس، ملارد در مجلس دهم، با یادآوری اینکه با تمامی کم و کاست ها امداد رسانی به زلزله زدگان در حال انجام است، ادامه داد: متاسفانه به دلیل انتشار شایعاتی مبنی بر کمبود امکانات و اقلام ضروری، توزیع عادلانه کمک ها با مشکل مواجه شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وضعیت امداد رسانی به مردم در حال بهبود است و انتظار می رود مردم به شایعات دامن نزنند تا روند امدادرسانی به درستی طی شود.
منبع: خانه ملت
نظرات شما
پیشخوان