تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

نیویورک‌تایمز: ترامپ روزانه ۸ ساعت را مقابل تلویزیون می‌گذراند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ۸ ساعت از روز خود را مقابل تلویزیون می‌گذراند.
رویداد۲۴- بر اساس گزارش‌های منتشر شده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ۸ ساعت از روز خود را مقابل تلویزیون می‌گذراند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، بر اساس گزارش نیویورک‌تایمز ترامپ روز خود در کاخ سفید را ساعت ۵٫۵ صبح با تلویزیون اتاق خوابش آغاز می‌کند.

این روزنامه آمریکا با ۶۰ مشاور، دوست و عضو کنگره مصاحبه کرده تا تصویری از زندگی روزانه رئیس‌جمهوری این کشور ارائه دهد.

برنامه‌های معلول صبح شامل «فاکس و دوستان» می‌شود، این برنامه و شبکه به برخورداری از ارتباطی دوستانه با دستور کار رئیس‌جمهور شهرت دارند.

اما ترامپ شبکه ۳۰ ان ان را هم تماشا می‌کند، شبکه‌ای که وی اغلب با عنوان «جعل نیوز» از آن یاد می‌کند.

ترامپ پس از انرژی گرفتن و درعین‌حال خشمگین شدن، به توییتر سری می‌زند چراکه به نوشته نیویورک‌تایمز «مهمات او برای جنگ توییتری‌اش از تلویزیون تأمین می‌شود.»

در طول روز او دست‌کم ۴ ساعت –اما اغلب ۸ ساعت- را صرف تماشای شبکه‌های خبری می‌کند. برخی مواقع او صدای تلویزیون را قطع می‌کند، اما از این رسانه برای پیگیری آنچه در مورد او، ریاست جمهوری‌اش در اخبار گفته می‌شود، استفاده می‌کند.

ترامپ در سفر اخیر خود به آسیا در خصوص عادت‌های او در تماشای تلویزیون گفته بود: «من خیلی تلویزیون تماشا نمی‌کنم، می‌دانم که آن‌ها –افرادی که مرا نمی‌شناسند- دوست دارند بگویند من تلویزیون تماشا می‌کند. افرادی با منابع جعلی- می‌دانید، خبرنگاران جعلی، منابع جعلی. اما من خیلی تلویزیون نمی‌بینیم، بیشتر هم بخاطر اسناد. من اسناد زیادی مطالعه می کن.»

منابع نزدیک به ترامپ می‌گویند، تقریباً در پایان سال نخست ریاست جمهوری، او هنوز هم خود را ۱ «غریبه بدنام می‌بیند که در ۱ کشمکش برای جدی گرفته شدن، شرکت کرده» ۹ رهبر جهان آزاد.

 

نظرات شما
پیشخوان