آرشیو

محمد رسول اف کیست؟

محمد رسول‌اف برای اولین بار در ۸ سالگی به عنوان بازیگر تئاتر روی صحنه ظاهر شد و سپس در زمینهٔ هنری فعالیت خود را ادامه داد. علاقه‌مندی او به فیلم‌های مستند باعث شد وارد صنعت سینما شود و در چند روز اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده است. در این مطلب به معرفی محمد رسول اف و چگونگی حکم بازداشت وی میپردازیم.

بهترین فیلم‌های ماجراجویی

بهترین فیلم ماجراجویی که تماشا کرده‌اید، چه نام داشت؟ ژانر ماجراجویی در جهان طرفداران زیادی دارد و این آثار با هیجان‌های خاص خود و همراه کردن مخاطب با خود، بسیار دیدنی هستند. در ادامه لیست برترین فیلم‌های سینمایی ماجراجویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس ۲۰۲۴

با ما همراه شوید تا بهترین فیلم‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ را در ژانر‌های مختلف از عاشقانه و کمدی گرفته تا فیلم‌های علمی-تخیلی و آثار اکشن و مهیج به شما معرفی کنیم.

صحرا اسدالهی کیست؟

بازیگر و کارگردان جوان ایرانی است. وی یکی از بازیگرانی است که با گذشت مدت کوتاهی توانسته به شهرت برسد. در ادامه با بیوگرافی کامل صحرا اسدالهی آشنا خواهید شد.

بهترین سریال‌های هانده ارچل

هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب، درخشش زیادی در حوزه سینما و تلویزیون داشته است. او در سریال‌ها و فیلم‌های متعددی بازی کرده است که برخی از آن‌ها بسیار مورد توجه و محبوب بوده‌اند. در ادامه به برخی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که هانده ارچل در آن‌ها بازی کرده است، اشاره خواهیم کرد.

مریل استریپ کیست؟

مریل استریپ، بازیگر آمریکایی معروف است. با بیش از چهل سال حضور در صنعت سینما و تئاتر، استریپ به عنوان یکی از بازیگران برجسته و توانمند هالیوود شناخته می‌شود. او در طول زندگی حرفه‌ای خود، سه جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر زن در فیلم‌های "Kramer vs. Kramer"، "Sophie's Choice" و "The Iron Lady" به دست آورد. استریپ با استعداد و تنوع در بازیگری، بر روی صحنه و صفحه نمایش به شکل قابل توجهی موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده است.

سلطانخواه کیست؟

سلطانخواه کیست؟ اخیراً داستان شخصیتی به نام سلطانخواه در یک مجموعه تلویزیونی با بازی مجید واشقانی که به زندگی یک آقازاده مفسد اشاره دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب درباره شخصیت سلطانخواه بخوانید.

مارلون براندو کیست؟

مارلون براندو، یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین بازیگران سرشناس آمریکایی در سراسر جهان است. حتماً این بازیگر مشهور را به خاطر ایفای نقش در فیلم "پدرخوانده" می‌شناسید، اما ما در این مقاله قصد داریم تا لیستی از برترین فیلم‌های مارلون براندو را به شما معرفی کنیم.

مت دیمون کیست؟

بیوگرافی مت دیمون (Matt Damon) بازیگر و همسرش لوسیانا باروسو با عکس و ناگفته های زندگی شخصیش را را در ادامه بخوانید.

کیمیا خاتون کیست؟

آیا تمایل دارید کتابی راجع به رابطه‌ی شمس و مولانا را بخوانید که به صراحت درباره آن صحبت کند؟ شمس و مولانا دو شخصیت بزرگ و بسیار مهم در تاریخ و ادبیات ایران هستند. آن‌ها در قرن ۷ هجری زندگی می‌کردند. شمس تبریزی، یک عارف بزرگ و مرشد روحانی بود که به دنبال یافتن طلایه‌های دینی و معنوی بود. 

حسام منظور کیست؟

حسام منظور از بازیگران معروف ایرانی است که با سریال "برادر" و "بانوی عمارت" به معروفیت بسیاری دست یافت. اکنون حضور حسام منظور در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی مورد توجه قرار گرفته است.

پرستو صالحی کیست؟

بیوگرافی پرستو صالحی و همسرش از نامزدی تا جدایی با عکس کشف حجاب و علت مهاجرت او به ترکیه را در ادامه مقاله بخوانید.

مهناز افشار کیست؟

بیوگرافی مهناز افشار، بازیگر پرحاشیه و همچنین درباره زندگی شخصی، مهاجرت و فعالیت‌های وی را در این مطلب بخوانید.

نسرین جوادزاده کیست؟

بیوگرافی نسرین جوادزاده بازیگر و همسرش گوکان آلکان با عکس‌های دونفره و ناگفته‌های زندگی شخصی و علایق او را در ادامه مقاله بخوانید.

معرفی فیلم مست عشق حسن فتحی

ساخته حسن فتحی، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. این فیلم یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی است. در ادامه، مروری خواهیم داشت بر متن و حاشیه و اطلاعات فیلم "مست عشق".

امیرحسین هاشمی کیست؟

امیرحسین هاشمی، هنرپیشه جوانی است که در این روز‌ها بیش از همیشه در صحنه‌های سینما و تلویزیون حضور دارد. در این مقاله، به همراه شما، با بیوگرافی امیرحسین هاشمی آشنا خواهیم شد.

ماهور احمدی دختر احمدرضا احمدی کیست؟

ماهور احمدی متولد دهه شصت و دختر احمدرضا احمدی نویسنده سرشناس ایرانی است. او بازیگر و نویسنده تئاتر و سینما و تلویزیون است. در این مطلب درباره آثار و فعالیت‌های هنری این بازیگر بخوانید.

رابعه اسکویی کیست؟

بیوگرافی کامل بازیگر سینما و تلویزیون، رابعه اسکویی، به همراه فیلم و سریال‌های او و عکس‌های شخصی و حرفه‌ای این هنرمند را در ادامه ببینید.
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین