دومین رویداد دیتالایف با موضوع روابط عمومی داده محور در عصر هوش مصنوعی برگزار شد

دومین رویداد دیتالایف با عنوان روابط عمومی داده‌محور در عصر هوش مصنوعی به‌میزبانی و برگزاری لایف‌وب و با همراهی و مشارکت مجموعه‌های فعال در حوزه رسانه، روابط عمومی و تبلیغات از جمله: پابلیکا، کارنیک، زومیت، پی‌آرتاک و تپسی عصر روز دوشنبه ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۴ ساعت ۱۵ تا ۲۰ در سالن همایش کتابخانه ملی تهران برگزار شد.

محبی: سوخت مازوت در نیروگاه‌ها ابعاد گسترده‌ای دارد

بهروز محبی گفت: اگر نیروگاه‌هایی از سوخت مازوت استفاده می‌کنند، نمی‌شود تنها وزارت نیرو را برای پاسخگویی به خط کرد، چون این دست تصمیمات و کارها، ابعاد گسترده‌ای دارد و حتی، چون تبعات امنیتی و اجتماعی دارد، قطعاً خیلی از مجموعه‌های خاص هم در این بین دخیل هستند و باید جواب کار خود را بدهند.
چرا اسنپ‌شاپ و فروشگاه‌های اسنپ‌پی از همه جا گران‌تر می‌فروشند؟

نگاهی به موانع توسعه خرید اعتباری در ایران

با توسعه شرکت‌های لندتک، خرید اعتباری در حال ورود به زندگی روزمره ایرانیان است. در کشورهای اروپایی و آمریکا خرید اعتباری سهم مهمی از خریدهای مردم را به خود اختصاص داده‌اند، اما در ایران هنوز درصد کمی شاید کمتر از نیم درصد از خریدها، از طریق خرید اعتباری انجام می‌شود. عوامل متعددی باعث شده خرید اعتباری در ایران رشد کندی داشته باشد. البته که در سال‌های گذشته شاهد رشد قابل ملاحظه‌ای در این حوزه بوده‌ایم.
در رد و تمنای حمایت‌های محدودکننده

چرا میلی تسویه‌ها را با تأخیر انجام می‌دهد؟

احتمالاً طی ماه‌های گذشته تبلیغات متعدد اپلیکیشن‌های خرید و فروش آنلاین طلا را در بیلبورد‌های شهر دیده‌اید؛ و در رأس آنها میلی را، اپلیکیشنی که ادعا دارد بیشترین تعداد کاربر فعال را میان تمام پلتفرم‌های قانونی این حوزه دارد.

در زمان تورم کجا سرمایه گذاری کنیم؟

در شرایطی که تورم هر روز از ارزش پول نقد می‌کاهد، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد حفظ این ارزش است. اگر در این هفته برای خرید یک خودرو به ۵۰۰ میلیون نیاز داشته باشید، ممکن است شش ماه بعد برای خرید همان خودرو به مبلغ دو برابری نیاز پیدا کنید.