صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 25
کد خبر: ۱۴۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

استقلال خوزستان ۲-۲ صنعت نفت آبادان / بازی گرم جنوب برنده نداشت

دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی دو-دو شد


رویداد۲۴  دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان ، در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر هجدهم به مصاف یکدیگر رفتند . دو تیم با تساوی در این دیدار در رتبه ۱۲ و ۱۳ جدول قرار گرفتند تا بیش از پیش خطر منطقه سقوط را حس کنند .این بازی بسیار هیجان انگیز بود.


تیم داوری: علی میرغفاری – رضا سخندان – محمد عطایی – پیمان فرخی مهر
ناظر: عبودسنگاشکن

ترکیب استقلال خوزستان
حسین پورحمیدی،احمد آل نعمه،مصطفی کیانی،وحید حمدی نژاد،مهردار پورابوالقاسم،محمد شریفی(۸۳- ایوب کلانتری)،وحید نامداری،میثم کریمی،میثم شاه مکوندزاده،وحید خشتان،رضا درویشی ( ۷۱ - ناصر قلاوند(۸۹- ایمان مبعلی))

ترکیب صنعت نفت آبادان
شهاب گردان، حسین بغلانی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، کارلوس سوارز( ۸۱ - جعفر سلمانی)، بهنام برزای( ۴۶-میلاد جهانی) و حامد پاکدل(۴۶- طالب ریکانی)
سرمربی پائولو سرجیو

 دقایق حساس
نیمه اول

دقیقه ۲۵: گل برای استقلال خوزستان. روی پاس تودر زیبای میثم کریمی ، وحید نامداری موفق شد با یک ضربه چیب زیبا دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند. 

 نیمه دوم

دقیقه ۶۲
: صنعت نفت بازی را به تساوی کشاند. روی همکاری زیبا و یک و دوی میلاد جهانی و کرار، در نهایت میلاد جهانی موفق به گل زنی شد.

دقیقه ۶۶: گل دوم برای استقلال خوزستان. روی یک ارسال بلند توپ روی سر آل نعمه فرود آمد و او توپ را برای خشتان کاشت تا او دروازه را باز کند . 

دقیقه ۷۴: گل دوم صنعت نفت آبادان. در یک رفت و برگشت درون محوطه جریمه استقلال خوزستان، در صحنه ای که مشکوک به خطای پنالتی روی مهاجم صنعت نفت بود، توپ به کرار رسید و با یک ضربه بغل پای فنی توپ را به گوشه دروازه در زاویه مخالف فرستاد 

 

اتفاق ویژه

در دقیقه ۵۱ بازی روی ارسال یک ضربه ایستگاهی برای صنعت نفت ، ضربه سر ایمانی به دست بازیکن استقلال خوزستان برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و این تصمیم اعتراض شدید آبادانی ها را در پی داشت.
نظرات شما