صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 16
کد خبر: ۱۶۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۷
رییس فراکسیون زنان مجلس:

تقویت وحدت و انسجام یک ضرورت ملی است

رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: امروز کشور با مسائل مختلفی روبرو است. تحریم های اقتصادی، خروج آمریکا از برجام و شرایط سخت اقتصادی مردم، وضعیت را سخت کرده، بنابراین اولویت اول مسوولان باید تامین معیشت مردم باشد. در این اوضاع بیش از هر موضوع دیگری به وحدت و انسجام ملی و همبستگی نیاز داریم.

رویداد۲۴ فریده اولادقباد گفت: باید در این شرایط از ظرفیت تمام افراد صاحبنظر و اثرگذار برای برون از مشکلات استفاده کرد. باید نگاهمان به مسائل در جهت حفظ منافع ملی و همچنین حفظ مصالح عمومی مردم باشد. 
رییس فراکسیون زنان مجلس بیان داشت: برای مثال برای تصویب بودجه نیز باید نگاهمان ملی باشد و نه منطقه ای به گونه ای که براساس ضرورت ها و نیازها آن را اولویت بندی کنیم. 
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر در مجلس اضافه کرد: به طورکلی در این شرایط باید از تمام صاحبنظران و افرادی که منشا خیر برای کشور هستند بهره مند شویم و اولویتمان معیشت مردم و هماهنگی سه قوه در تعاملی سازنده باشد. 
وی اظهار داشت: توجه مردم به عملکرد مسوولان است. اگر تعامل سازنده باشد و تمام تلاش مسوولان در جهت بهبود وضعیت مردم از جمله ایجاد اشتغال و رفع بیکاری پیش رود، جو آرامش در جامعه به وجود می آید. در این شرایط نباید صحبت هایی را بیان کنیم که تنش ایجاد کند. 

** مسائل را خط کشی نکنیم 
رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: آقای روحانی رییس جمهوری تمام مردم ایران است و همه مردم از ایشان و کابینه شان مطالبه گر هستند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید به مردم پاسخگو باشند بنابراین نباید مسائل را خط کشی کرد. 

نظرات شما