صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 24
کد خبر: ۱۶۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

آمادگی تهاجمی ایران در برابر تهدیدات دشمن

دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: از این به بعد اگر دشمن برای ما مزاحمت‌هایی ایجاد کند، راهبرد تهاجم را نیز بررسی خواهیم کرد.

رویداد۲۴ سردار سرلشکر پاسدار 'سید یحیی صفوی' اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران از مولفه های ارزشمندی همچون جغرافیا و نفوذ در منطقه برخوردار است.

دستیار ویژه فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: باید مولفه های قدرت ملی کشور از جمله رهبری های ولی فقیه، جمعیت، ظرفیت نخبگان و قوانین را برای دفاع همه جانبه از کشور و ملت عزیز در مقابل تهدیدات به کار می گیربم.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه دشمنان ما تهدیدات ترکیبی را در پیش گرفته اند، گفت: اگر بخواهیم مثالی از تهدید ترکیبی بزنیم، همین اتفاقی که در ونزوئلا رخ داده است، نمونه ای از تهدید ترکیبی محسوب می شود.

وی توضیح داد: دشمنان فرا منطقه ای مجموعه ای از عملیات رسانه، ایجاد گروه های مخرب در شبکه های مجازی، جنگ سایبری، ارسال گروه های تروریستی و تحریم های اقتصادی همچون تحریم بانک ها و فروش نفت را علیه ما راه اندازی کرده اند.

سرلشکر رحیم صفوی با بیان اینکه جنگ های ترکیبی تهدیدی جدی محسوب می‌شوند، گفت: ما به دنبال معماری دفاعی امنیتی نظام اسلامی هستیم و در این راستا نخستین همایش ملی دفاع امنیتی را برگزار کرده‌ایم.

فرمانده کل پیشین سپاه پاسداران افزود: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم تا برای حفظ بقای ملی و آرمان های انقلاب، تامین رفاه و آسایش ملت در مسائل اقتصادی، حفظ استقلال و پیشرفت آینده ملت و کشور یک معماری همه جانبه داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در معماری دفاعی در نیروهای مسلح گفت: در بحث معماری امنیتی نیروهای مسلح با هدف دسترسی به یک قدرت دفاعی و تهاجمی فعالیت می‌کنیم.

نظرات شما