صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 06
کد خبر: ۱۶۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
لاریجانی در مراسم آغاز رزمایش اقتدار بهداری رزمی سپاه:

وزارت بهداشت درزمینه محرومیت‌زدایی باید همیار سپاه باشد/ صداوسیما خدمات سپاه را اطلاع‌رسانی کند

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در زمینه محرومیت زدایی و مردم یاری انجام می‌دهد.
رویداد۲۴ علی لاریجانی صبح یکشنبه در مراسم آغاز رزمایش اقتدار بهداری رزمی سپاه که در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز با وجود گذشت سال‌ها همان روحیه‌های نخست اول انقلاب در تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه کار‌های ارزشمندی در زمینه خدمت رسانی به مردم در مناطق دور افتاده انجام داده است.

رییس مجلس بیان کرد: در ابتدای انقلاب که سپاه پایه گذاری شد، مسئولیت‌شناسی نسبت به سرنوشت انقلاب و روحیه جهادی منجر به دوام این نهاد شد.

لاریجانی اضافه کرد: در آن زمان که ترور‌ها و تهدید‌ها مطرح بود سپاه سینه خود را ستبر می‌کرد و هر ماموریت بود را برعهده می‌گرفت و در جنگ تحمیلی نیز به خوبی وارد میدان شد.

لاریجانی با بیان اینکه داشتن و حفظ روحیه جهادی منجر به پیشرفت‌های بزرگ دیگری برای کشور می‌شود، اظهار داشت: بخش‌های دیگر کشور همچون وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه باید در زمینه محرومیت زدایی و مردم‌یاری همیار سپاه باشند.

وی با اشاره به جلسه رسیدگی به صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت که فردا در مجلس برگزار می‌شود، گفت: وزیر پیشنهادی باید پرداختن و حمایت از خدمات مردم یاری را در دستور کار قرار دهد.

رییس مجلس عنوان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نیز باید خدمات ارزشمندی که در زمینه محرومیت زدایی توسط نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود را به خوبی برای مردم منعکس کنند.

لاریجانی گفت: بار‌ها دیده ام که برخی از فرماندهان ارشد کشور به زندگی خود نمی‌پردازند و در مرز‌ها خدمت رسانی می‌کنند؛ باید از این افراد که برای امنیت کشور در تلاش هستند تقدیر شود.
 
منبع: ایرنا
نظرات شما