صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۱۶۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
بازیکن تیم والیبال ذوب‌آهن:

باید پوشش رسانه‌ای ورزش بانوان بیشتر شود

بازیکن والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدوارم پوشش رسانه‌ها از ورزش بانوان بیشتر شود چراکه پوشش بیشتر رسانه‌ها باعث حضور اسپانسر‌ها در لیگ می‌شود.
رویداد۲۴ فرانک بابلیان در خصوص وضعیت لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: لیگ امسال با تعداد تیم کم دنبال می‌شد، ولی از نظر کیفیت تیم‌ها خوب بودند و تا لحظه آخر قهرمان لیگ مشخص نبود. هفته به هفته برای هر امتیاز جنگیدیم تا به حریف امتیازی ندهیم و بتوانیم قهرمان شویم و خدا را شکر این اتفاق در پایان رخ داد.

وی درباره پوشش رسانه‌ها از لیگ امسال تصریح کرد: پوشش رسانه‌ها از لیگ امسال ضعیف‌تر بود. عقیده دارم پوشش رسانه‌ها و تبلیغات در والیبال بانوان بیشتر از اکنون شود تا حضور اسپانسر‌ها در ورزش بانوان بیشتر شود و بانوان بتوانند استعداد خود را بیشتر نشان دهند.

بازیکن تیم والیبال ذوب‌آهن از حمایت باشگاهش از ورزش بانوان تمجید کرد و گفت: از مدیرعامل محترم باشگاه تشکر می‌کنم. در این چندسال حامی ما و بقیه تیم‌های باشگاه بودند. خدا را شکر که باشگاه چنین مدیرعاملی را دارد که از ورزش بانوان حمایت می‌کند.

وی درباره حسش از قهرمانی تیمش اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم که قهرمانی را به دست آوردیم. سال‌های گذشته به این دلیل نایب‌قهرمان می‌شدیم که همیشه نیم‌فصل دوم تیم‌ها خود را تقویت می‌کردند، ولی ما کاملاً بومی بودیم و هیچ وقت بازیکن به تیم اضافه نکردیم.
منبع: ایسنا
نظرات شما