صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 10
کد خبر: ۱۶۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

الحاق ۳ فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر تا پایان سال

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از الحاق ۳ فروند هواپیما به ناوگان ایرلاین ملی ایران خبر داد و گفت: سوخو خواسته های ما را تامین نکرد.

رویداد۲۴ فرزانه شرفبافی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای ایران ایر اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر سه فروند هواپیما به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اضافه می‌شود.

وی با بیان این که این سه فروند هواپیما از نوع غربی است از بیان جزئیات بیشتر در این رابطه خودداری کرد.

مدیرعامل ایران ایر در پاسخ به این پرسش که این هواپیما‌ها چه زمانی به ناوگان ایران ایر اضافه می‌شوند، افزود: احتمالا تا پایان امسال این تعداد هواپیما وارد ناوگان هما خواهد شد.

شرفبافی همچنین با اعلام این که از کمپانی سوخو برای انجام مذاکرات دعوت کردیم، گفت: مدیران این هواپیماسازی هم به ایران آمدند، اما هنوز موارد مورد نظر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران را تامین نکرده اند.

مدیرعامل ایران ایر در باره هواپیمای‌ای تی آر نیز گفت: کمپانی‌ای تی آر درخواست صدور مجوز اوفک را برای این هواپیما‌ها به وزارت خزانه داری آمریکا داده، ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

هم اکنون ایران ایر ۲۹ هواپیمای فعال در ناوگان خود دارد که با احتساب ۳ فروند هواپیمای دیگر به ۳۲ فروند افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خانم مدیر عامل
آیا اطلاع دارید پرواز تهران به رامسر مورخ 26 اسفند که تنها پرواز اون روز به رامسر بوده است به ناگهان کنسل شده (درحالیکه ما علاوه بر هتل و هزار برنامه دیگر در شرکت خود که مجبور به هماهنگی با همکاران برای ترتیب مرخصی رفتن خود کرده بودیم)، و اون پرواز بی هیچ توضیح قابل قبولی به شهر دیگری که ده ها پرواز در روز دارد اختصاص یافته؟
آیا میدانید بیش از 70 درصد از شرکت کنندگان در وبسایت خود ایران ایر از قسمت بازرسی و پیگیری شکایت مشتریان ناراضی اند و و آن 30 درصد دیگر در واقع خود پرسنل بازرسی هستند که خود به وبسایت ایران ایر مراجعه کرده و به نفع خود رای میدهند؟
به گواه نظرسنجی موجود در وبسایتتان، دپارتمان بازرسی و پیگیری شکایت مشتریان، بیخیالترین و بدترین دپارتمان هستند.لااقل نتیجه نظرسنجی را یه نگاه بندازید.
نظرات شما