صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 11
کد خبر: ۱۸۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
مدیرکل بازاریابی و صادرات در مراسم رونمایی از تایر‌های جدید:

ارائه محصولات موردنیاز بازار از ویژگی‌های مهم بارز است

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایر جدید به بازار یک ویژگی و فرایند بسیار مهم در بارز است که همواره عامل پیشرفت بارز بوده است.
رویداد۲۴ مازیار روغنی در مراسم رونمایی از تایر‌های اس یو وی گروه صنعتی بارز گفت: ارائه تایر‌های جدید بارز به بازار فرآیندی بسیار مهم و ارزشمند و عاملی موثر در پیشرفت و توسعه بارز بوده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های محصول اس یو وی، گفت: اسپورت بودن و راحتی سرنشین، سرعت و قدرت از شاخص‌های اصلی تایر‌های رادیال خودروی اس یو وی است.

به گفته روغنی چنگ زنی مناسب و ترمزگیری عالی در جاده‌های خیس و لغزنده به دلیل طراحی رویه نامتقارن، دارای حداقل صدا در سرعت‌های بالا به دلیل طرح آج نامتقارن ویژگی‌های این نوع تایر‌ها است.

مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز گفت: تایر‌هایی که امروز رونمایی شد دارای شیار‌های عمیق و پهن برای هدایت بهتر آب از روی سطح جاده است و رفتار عالی تایر در عبور از پیچ‌های جاده و فرمان پذیری مطمن از ویژگی‌های آن است و از طرفی دیگر وجود سایپ‌های زیاد موجب بهبود چنگ زنی به جاده می‌شود.

مراسم رونمایی از تایر‌های اس یو وی بارز امروز با حضور مدیرعامل گروه صنعتی بارز و جمعی از مدیران ارشد این گروه برگزار شد.
نظرات شما