صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

عمارت خیره‌کننده مایکل جکسون در لاس‌وگاس به فروش گذاشته شد (تصاویر)

عمارت بزرگ و خیره‌کننده مایکل جکسون در لاوس وگاس در ایالت نودا با قیمت 9.5 میلیون دلار به فروش گذاشته شده و حال طرفداران این هنرمند آمریکایی می‌توانند در جایی که او روزهای پایانی عمر خود را سپری کرد، غذا بخورند، بخوابند و استراحت کنند.
رویداد۲۴- عمارت بزرگ و خیره‌کننده مایکل جکسون در لاوس وگاس در ایالت نودا با قیمت 9.5 میلیون دلار به فروش گذاشته شده و حال طرفداران این هنرمند آمریکایی می‌توانند در جایی که او روزهای پایانی عمر خود را سپری کرد، غذا بخورند، بخوابند و استراحت کنند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، مایکل جکسون هرگز این ملک وسیع را نخرید بلکه از سال 2007 تصمیم گرفت که آن را اجاره کند و تا سال 2009 که به دلیل مصرف بیش از اندازه مواد مخدر جان خود را از دست داد، در این خانه زندگی می‌کرد تا خود و فرزندانش به‌دوراز هیاهوی مردم باشند.

این خانه 1.7 هکتاری دارای خانه اصلی با زیربنای 24276 فوت مربعی و خانه مهمان با زیربنای 2983 فوت مربعی است و حتی کلیسایی کوچک نیز در آن وجود دارد.

این خانه که دارای هفت اتاق خواب و 12 سرویس بهداشتی است، حال مملو از آثار هنری مربوط به مایکل جکسون است.





























نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
مهسا خر است
مهسا
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
یکم تحقیق کنی بد نیست،مایکل جکسون در کشته شد بر اثر تزریق دارو،هیچوقت مواد مخدر مصرف نمیکرد!متاسفم واقعا که چیزی رو ندونسته منتشر میکنید
نظرات شما