صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 03
کد خبر: ۱۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل شهر خودرو

سرخپوشان مقابل شهر خودرو با چند تغییر به میدان خواهند رفت.
رویداد۲۴ پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میهمان شهر خودرو است.

سرخپوشان در شرایطی به مصاف حریف مشهدی خود می‌روند که در این دیدار دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت و یک بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور علیرضا بیرانوند هستیم و یک خط جلوتر از او در خط دفاع شاهد تغییراتی خواهیم بود که به واسطه مصدومیت جلال حسینی و محرومیت شجاع خلیل‌زاده ایجاد شده است.

در سمت چپ خط دفاع محمد نادری بازی خواهد کرد چرا که محمد انصاری از دفاع چپ به دفاع میانی منتقل شده و قصد دارد زوج کنعانی‌زادگان در این پست باشد. در سمت راست هم شاهد حضور مهدی شیری هستیم.

هافبک دفاعی پرسپولیس احمد نوراللهی است و در سیستم ۲-۴-۴ لوزی این تیم دو هافبک میانی حضور خواهند داشت که وحید امیری متمایل به چپ و سیامک نعمتی متمایل به راست بازی خواهند کرد. هافبک هجومی سرخپوشان هم در این چینش مهدی ترابی خواهد بود.

در خط حمله پرسپولیس علی علیپور و جونیور براندائو هر دو عملکرد خوبی در دیدار‌های گذشته نداشتند و صحبت‌هایی مبنی بر ورود مهدی عبدی به ترکیب اصلی مطرح شده است، ولی با توجه به حساسیت بالای این بازی مشخص نیست تصمیم کالدرون در این مورد چه خواهد بود و احتمال بازی زوج علیپور - جونیور زیاد است.
منبع: ایلنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
نظر: