صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

افتتاح ۱۳ پروژه صنعتی رونق تولید در سفر دو روزه وزیر صمت به سه استان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر‌های استانی خود و بررسی مسائل مناطق مختلف کشور در سفری فشرده و پر بار در ۲ روز از شهرک‌ها و ۱۳ واحد صنعتی البرز، قزوین و گیلان بازدید و افتتاح کرد.
رویداد۲۴ وزیر صمت در ابتدای سفر دو روزه خود به این ۳ استان، با حضور در شرکت سیمان آبیک از روند تولیدات انواع محصولات در این واحد بزرگ صنعتی بازدید به عمل آورد.

رشد ۵ درصدی تولید سیمان در ۶ ماهه نخست امسال/ روند نزولی قیمت‌ها در سال آینده هم تداوم خواهد داشت

وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از شرکت سیمان آبیک طی نشستی با مدیران این شرکت اظهار داشت: جای خوشحالی است که این شرکت نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۵۳ درصد رشد تولید داشته و همچنین مجموع تولید سیمان کشور طی این مدت ۵ درصد افزایش یافته است.

بازدید از شرکت دسترنج رضابافت در استان قزوین

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به قزوین، در اولین برنامه کاری خود در استان قزوین از شرکت دانش بنیان دسترنج رضابافت بازدید بعمل آورد.

تا ۳ سال آینده در تولید چادر مشکی به خودکفایی خواهیم رسید

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از شرکت دسترنج رضا بافت در استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در کشورمان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه نساجی، پوشاک و تولید پارچه داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

افتتاح طرح توسعه شرکت هفت الماس

شرکت صنایع هفت الماس با هدف تولید انواع ورق‌های فولادی پوشش شده با آلیاژ آلومینیوم-روی (ورق گالوالوم) راه اندازی شده است.

بهره برداری شرکت دانش بنیان تونل ساز ماشین

شرکت تونل ساز ماشین با قابلیت تامین تجهیزات Tunneling و قطعات یدکی دستگاه‌های حفار تونل را دارا بوده و با تامین چندین دستگاه TBM کامل، سیستم‌های نوار نقاله تونلی، تجهیزات یدکی خاص از قبیل Main Bearing، کاترهد کامل و غیره؛ ارائه خدمات می‌کند.

نهضت ساخت داخل در راس برنامه‌های وزارت صمت قرار دارد/بکارگیری روش‌های نوین تامین مالی واحد‌ها یک ضرورت است/ شاخص‌های اقتصادی کشور رو به بهبودی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، گفت: طی یک سال گذشته یکی از راهبرد‌های اصلی بنده در راستای مقابله با تحریم‌ها حضور در استان‌ها و رصد دقیق مسائل از نزدیک و همچنین تصمیم‌گیری در محل واحدهاست.

توجه به مزیت‌های منطقه‌ای برای توسعه صنایع در کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم افتتاح شرکت گیل راد، گفت: بر اساس طرح آمایش صنعتی کشور، مزیت‌های منطقه‌ای در توسعه و استقرار نوع صنایع در سطح کشور مورد توجه قرار خواهد گرفت.

باید ظرفیت‌های صادراتی کشور‌های حاشیه خزر فعال شود/ گیلان می‌تواند قطب صنعت پوشاک کشور شود/ می‌توانیم شهرک تخصصی بسته بندی در گیلان ایجاد کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه سفر خود به گیلان در جلسه مجمع نمایندگان این استان حضور یافت.

تهاجم اقتصادی در بخش تولید شکست خورده است/ تحفق نهضت ساخت داخل مستلزم یک باور عمومی است/ سرمایه گذاری در تولید امر مقدسی است

وزیر صنعت معدن و تجارت در بخش پایانی سفر خود به گیلان در نشست با فعالان اقتصادی استان، گفت: مهمترین هدف دشمن در جنگ اقتصادی حاضر، تعطیلی واحد‌های صنعتی بود و به طور آشکار به این موضوع اعتراف می‌کند، ولی خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و گام‌های برداشته شده و همچنین حمایت مردم؛ تهاجم اقتصادی به کشورمان در بخش تولید عملاً شکست خورده است.


تشکیل میز صادرات به کشور‌های حاشیه خزر در گیلان/ تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر یکروزه خود به استان گیلان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بازدیدها، برنامه افتتاح چند طرح صنعتی، جلسه با مجمع نمایندگان استان و همچنین فعالان اقتصادی گیلان گفت: سفر خوب و پرباری بود و امیدوارم با انجام پیگیری‌های لازم دستاورد‌های خوبی برای استان گیلان داشته باشد.
نظرات شما