صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸
نوری:

به دنبال حضور بالای ۳۰ درصدی زنان در لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان هستیم

عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: ما به دنبال حضور بالای ۳۰ درصد زنان در لیست‌های انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم به درصد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

رویداد۲۴ زهرا صدراعظم نوری عضو شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: در خصوص درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان در جلسات مجمع زنان اصلاح‌طلب بحث‌هایی صورت گرفته است، چون ما معتقدیم باید مشارکت زنان بیشتر باشد.

وی افزود: ما باید بتوانیم در لیست انتخابات اصلاح‌طلبان، زنانی را که شایستگی لازم را دارند قرار دهیم تا مشارکت گسترده زنان را در پای صندوق‌های رأی رقم بزنند.

صدراعظم نوری خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله برای میزان درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز گفت‌وگو خواهیم کرد و نظرات مجمع زنان اصلاح‌طلب به آن‌ها منعکس خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چند درصد از لیست انتخابات اصلاح‌طلبان را زنان تشکیل دهند، گفت: هر چه درصد حضور زنان در لیست انتخاباتی بیشتر باشد بهتر است، اما ما به دنبال حضور بالای ۳۰ درصد زنان در لیست‌های انتخاباتی خواهیم بود و امیدواریم به درصد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
نظرات شما