صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 09
کد خبر: ۲۰۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

افشای رقم قرارداد ویلموتس؛ ۳ ساله ۸ میلیون یورو!

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرارداد ویلموتس و دستیارانش به مدت سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.
رویداد۲۴ سید احسان قاضی زاده هاشمی در مورد جزییات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، اظهار کرد: رقم این قرارداد در سال اول معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲.۵ و در سال سوم نیز معادل ۲.۵ میلیون یورو منعقد شده است که از این رقم تا کنون معادل ۲ میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است.

او با بیان اینکه مارک ویلموتس معتقد است سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران بوده و فسخ قرارداد با وی صورت نگرفته است و در همین برهه زمانی فدراسیون فوتبال ایران اقدام به جذب سرمربی دیگری کرده است، تصریح کرد: این سرمربی بلژیکی با استناد به همین مسئله نسبت به اخذ غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال که تا زمان اتمام قرارداد بوده اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: افشاگری انصاریفرد علیه هیات مدیره

قاضی زاده هاشمی با انتقاد شدید از مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در نحوه عقد قرارداد با این سرمربی، عنوان کرد: همان زمان نیز به رییس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد.

او با تاکید بر اینکه دستمزد ۲ میلیون یورویی ویلموتس تاکنون از محل منابع شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پرداخت شده است، اظهار کرد: این پول از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است!
منبع: فرارو
نظرات شما