صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 01
کد خبر: ۲۰۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

ضدعفونی معابر عمومی توسط گروه جهادی موسسه خیریه رمضان سایپا

گروه خودروسازی سایپا پس از راه‌اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در شرکت سایپا آذین و خط تولید محلول‌های ضدعفونی در شرکت طیف سایپا و توزیع رایگان آن‌ها در سطح کشور سومین اقدام جهادی خود را در راستای مسئولیت اجتماعی و مبارزه با شیوع ویروس کرونا با سازماندهی اکیپ‌های جهادی ضدعفونی معابر شهری صورت داد.
رویداد۲۴ جمعی از اعضای فعال موسسه خیریه رمضان وابسته به گروه خودروسازی سایپا در یک حرکت و اقدام جهادی، هر شب اقدام به ضدعفونی و پاکسازی معابر عمومی شهر‌های استان تهران می‌کنند.

به گزارش سایپانیوز، گروه جهادی موسسه خیریه رمضان وابسته به گروه خودروسازی سایپا، به صورت شبانه با حضور در معابر شهری و مکان‌های عمومی سطح شهر‌های تهران، ورامین، اسلامشهر و ... نظیر ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، پایگاه‌های خودپرداز عابربانک‌ها، پیاده‌رو‌ها و درب منازل و فروشگاه‌ها نسبت به ضدعفونی و پاکسازی این مکان‌ها اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی جهادی دو سایت تولید ماسک بهداشتی در سایپا/ به‌زودی توزیع رایگان ماسک در سراسر کشور آغاز می‌شود

این اقدام جهادی در راستای تعهد ملی و مسئولیت اجتماعی گروه سایپا و با هدف جلوگیری از گسترش ویروس در سطح شهر و کمک به شبکه بهداشت و سلامت کشور و به صورت داوطلبانه صورت می‌گیرد.
نظرات شما