صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 26
کد خبر: ۲۱۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

شهردار اهواز به قرنطینه رفت

موسی شاعری شهردار اهواز به دلیل مثبت شدن تست کرونایش از روز پنجشنبه به قرنطینه خانگی رفت.

رویداد۲۴مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز با تایید مثبت شدن تست ویروس کرونای شهردار اهواز گفت: وی روز گذشته به دلیل کوفتگی و بیحالی به پزشک مراجعه کرد و به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا تست از وی به عمل آمد که ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه نتیجه تست وی مثبت اعلام شد.

رضا علیجانی عصر پنجشنبه اظهار داشت: شهردار اهواز با نظر پزشک فعلا در خانه قرنطینه شد و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد و بایستی ۱۴ روز در قرنطینه خانگی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شاعری طی روزهای اخیر برای ارائه خدمات به شهروندان به صورت مستقیم بر پروژه های عمرانی و خدماتی شهری حضور یافته و روند کارها را به صورت مستقیم نظارت میکرد.

علیجانی گفت: طرح جامع آسفالت محله به محله که اخیرا شروع شده از طرحهای مهم شهرداری اهواز است که شهردار کلانشهر اهواز بر روی این طرح نظارت مستقیم کرده و در این روزها بارها در محلهای اجرای پروژه حضور یافته است.

وی گفت: همچنین شهردار اهواز طی روزهای گذشته در ستاد مبارزه با ویروس کرونا حضور داشته و در طرح ضدعفونی کردن و گند زدایی شهر حضوری حد اکثری داشته و برای خدمات به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

علیجانی افزود: پیش از این نیز مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اهواز به ویروس کرونا مبتلا شده بود که دوران نقاهت را سپری می کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز اضافه کرد: همچنین تعدادی از نیروهای آتش نشانی و سایر سازمانهای وابسته به شهرداری اهواز به دلیل ارتباط مستقیم با شهروندان طی روزهای گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و یکی از کارکنان آتش نشانی در اثر همین بیماری درگذشت.


بیشتر بخوانید: تست کرونای شهردار اهواز مثبت اعلام شد


وی گفت: خدمت صادقانه نیروهای شهرداری به مردم در هیچ شرایطی قطع نخواهد شد و شهردار اهواز هم در منزل تمامی امور را با قوت پیگیری خواهد کرد و هیپگونه جای نگرانی در این زمینه نیست.

ویروس کرونا از اوایل اسفند ماه در کشور مشاهده شد و برابر اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تا امروز بیش از ۱۰۳ هزار نفر در کشور به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۴۸۶ نفر فوت کرده اند.

منبع: ایرنا
نظرات شما