صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 17
کد خبر: ۲۱۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

نشست آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، صبح امروز به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص شبکه و سرویس‌های مخابراتی شهرستان‌های استان تهران برای اولین بار، با استاندار و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران، جلسه ویدیو کنفرانسی برگزار کرد.
رویداد۲۴ به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری، صبح امروز، چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۹۹، جلسه‌ای به صورت ویدیوکنفرانسی با استاندار و فرمانداران استان تهران به منظور گفتگو و تبادل نظر در خصوص وضعیت شبکه مخابراتی برگزار کرد.

بر اساس این خبر، در این جلسه، موارد مورد انتظار ارتباطی شهرستان‌های استان تهران از منظر استاندار و فرمانداران استان تهران، مطرح و بحث و تبادل نظر پیرامون پاسخ به نیاز‌های مخابراتی این مناطق صورت گرفت.

همچنین، وضعیت پوشش شبکه مخابراتی شهرستان‌های استان تهران در بخش‌های ثابت، همراه، دیتا و سرویس‌های ارزش افزوده توسط فرمانداران این شهرستان‌ها مطرح و از سوی مهندس صدری و معاونان ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی ست، در این جلسه ویدیوکنفرانسی، دکتر محسنی بندپی، استاندار تهران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابرات منطقه تهران و فرمانداران شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: نشست خبری آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با خبرنگاران حوزه ICT برگزار شد


نظرات شما