صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 24
کد خبر: ۲۴۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹
سید مجید صدری تاکید کرد:

نقش مستقیم پایداری ارتباطات در کاهش شیوع کرونا

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه ویدیوکنفرانسی مربوط به شیوع ویروس کرونا و توسعه شبکه‌های مخابراتی با تاکید بر نقش مستقیم پایداری ارتباطات در کاهش شیوع کرونا اظهار داشت: باتوجه به اهمیت روزافزون حوزه ICT در دوران کرونا، لزوم توجه حداکثری به پایداری ارتباطات درحوزه‌های ثابت و سیار بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است.

رویداد۲۴  در این جلسه ویدئو کنفرانسی که مهندس سیدمجیدصدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاونین شرکت، مدیران ستادی و مدیران مناطق مخابراتی حضور داشتند، با بررسی راهبردی مسایل اساسی مربوط به شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن در شرکت، موارد مربوط به برنامه توسعه شبکه‌های مخابراتی و توجه بیشتر به خدمات پس از فروش در تمام مناطق مخابراتی کشور را مورد بررسی قرار دادند.

مهندس صدری در این جلسه که امروز شنبه اول آذرماه برگزار شد، با اشاره موکد به لزوم رعایت حداکثری اصول پیشگیری مربوط به کرونا در سراسر شرکت ودر تمام مناطق مخابراتی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی و تمام بخشنامه‌ها باید طبق دستورات ستاد در مناطق جز به جز اجرا شود.
بیشتر بخوانید: افزایش سهم بازار اینترنت پرسرعت مناطق مخابراتی در اولویت است
وی افزود: ستاد مرکزی شرکت مخابرات ایران نیز با تمام توان در خدمت تمام مناطق است تا این مناطق مشکلات احتمالی را بازگو کرده و در ستاد مرکزی کرونای شرکت به آن‌ها رسیدگی شود.

مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شرکت، آمار افراد مبتلا به کرونا وخدمات و تسهیلات ارائه شده در شرکت، اصول کلی مربوط به چگونگی رعایت حداکثری دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد در تمام مناطق را به ارایه و بر انجام کامل آن تاکید کرد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی بر لزوم تبعیت کامل مجموعه شرکت‌های وابسته به شرکت مخابرات ایران در خصوص رعایت کامل و دقیق تمام دستورالعمل‌ها و نکات مطرح شده از جمله دورکاری، ستاد کرونای شرکت مخابرات ایران تاکید شد.

گفتنی است در این جلسه موارد مربوط به برنامه‌های توسعه مخابراتی در مناطق مخابراتی ارائه گردید ودر در همین راستا مدیران مناطق راهکار‌ها و مشکلات مدنظرخود در خصوص به حداکثر رساندن خدمت رسانی به مشتریان را در شرایط حاضر، مطرح و در تبادل نظر کردند.
 
منبع: پرتال شرکت مخابرات
نظرات شما