صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 10
کد خبر: ۲۴۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

افتتاح معدن مسگران شرکت صدرمعادن ایرانیان در ایام الله دهه فجر

عباس جرجانی رئیس کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی به همراه حجت ایمان طلب معاون امور معادن و صنایع معدنی و اسماعیل شاهین رئیس سازمان صمت شهرستان قاین از اقدامات اجرایی و بهره برداری از معدن مس ورزگ بازدید کردند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در این بازدید رئیس کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در جهت استخراج از معدن مس ورزگ پس از ده سال، بر ادامه روند و بر انجام اکتشاف تکمیلی در ورزگ شمالی تأکید کرده و از آمادگی سازمان صمت خراسان جنوبی در جهت رفع مسائل و مشکلات بهره برداری خبر داد.

همچنین شهرام خراطی زاده مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان صمت استان خراسان جنوبی و همچنین بازدید به عمل آمده افزود: تأکید شرکت صدرمعادن ایرانیان و همچنین شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا جهت بهره برداری از معادن در اختیار است.

وی اظهار امیدواری کرد: با دریافت پروانه بهره برداری معدن مسگران نیز به سرعت نسبت به تجهیز معدن جهت بهره برداری اقدام و انشاءالله در ایام مبارک دهه فجر نسبت به افتتاح رسمی بهره برداری ازمعدن مسگران اقدام خواهد شد.

در خاتمه مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان گفت: با توجه به راهبرد شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و بالطبع صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین شرکت صدر معادن ایرانیان، امیدواریم با بهره برداری از معدن مسگران و کمک سازمان صمت استان خراسان جنوبی، نسبت به توسعه سبد سرمایه گذاری شرکت دراستان توجه ویژه شود.
نظرات شما