صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۲۵۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
امام جمعه موقت همدان:

صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست

امام جمعه موقت همدان با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت مرغ گفت: صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست و امیدواریم دولت مشکل را حل کند.

رویداد۲۴: حجت الاسلام سیدهاشم موسوی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهر همدان، اظهار کرد: همه را به تقوای الهی توصیه می‌کنم یعنی به گناه بگویید بر دامن من جای نشستن برای تو نیست و تمام وجود من پر از یاد خدا، انبیای الهی و شهدا است.


موسوی تصریح کرد: شما را به مطالعه چهار کتاب بی‌نقص قرآن، نهج‌الفصاحه، نهج‌البلاغه و صحیفه سجاده توصیه می‌کنم چراکه یکی از وظایف ما شیعیان این است که عالم باشیم، عمل کنیم و این موارد را به دیگران انتقال دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: انتخابات شورا‌های شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است بنابراین لازم است حواستان را جمع کنید.

موسوی با بیان اینکه مسئولان باید بدانند چنین ملت آگاهی هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود، مطرح کرد: مردم همیشه بیدار بودند و هستند، اگر مردم آگاه نبودند طاغوت را رسوا نمی‌کردند به جمهوری اسلامی رای نمی‌دادند که الان نام ایران، رعب و وحشتی بر دل دشمنان طاغوتی می‌اندازد.

امام جمعه موقت همدان در ادامه تصریح کرد: خدا را خوش نمی‌آید گوشت کیلویی ۱۷۰ هزار تومان باشد و صف مرغ در شأن مردم و مملکت نیست.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت مشکل را حل کند، گفت: روز انتخابات، این مردم به کوری چشم دشمن پای صندوق حضور پیدا می‌کنند، دنیا منتظر آگاهی مردم باشد چراکه مردم به خاطر شکم به کشور خود خیانت نمی‌کنند.
نظرات شما