رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نتایج داده کاوی این سامانه از این حکایت دارد که انتشار محتوای مرتبط با این بانک در دو بخش «خبرهای تولیدی» و «بازنشر اخبار در شبکههای اجتماعی» توانسته با فاصله قابل توجهی از رقبا، در جایگاه نخست قرار بگیرد.
این نتایج نشان میدهد بانک ملی ایران با بیش از ۲۲۶ هزار پست در شبکههای اجتماعی و بیش از ۲۸ هزار محتوای آنلاین، بیشترین میزان تولید یا بازنشر محتوا را در سال گذشته از آن خود کرده است.
«لایف وب» سامانهای است که از سال ۱۳۸۹ به دادهکاوی شبکههای اجتماعی میپردازد.