صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 11
کد خبر: ۲۶۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

سید حسن خمینی: صبح آزادی را انتظار می‌کشیم

تولیت حرم مطهر امام راحل (ع) در پیامی به رییس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر خون ملت‌های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده است و ما صبح آزادی را انتظار می‌کشیم.


رویداد۲۴ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در پیام خود آورده است: جنایات رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان  ملت قهرمان فلسطین، در سرزمین‌های اشغالی دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد. شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی‌تردید خون ملت‌های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می‌کند. 

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) تصر یح کرد: اینجانب وظیفه خود می‌دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (س) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصائب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. یا لیتنا کنا معکم!

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر ملت‌های مسلمان به وجود فرزندانی چون شما افتخار می‌کنند و از سران خائن کشورهای عربی که داعیه مسلمانی دارند و شریک جنایت صهیونیست‌ها هستند ابراز انزجار می‌کنند. 

این فعال سیاسی اضافه کرد: ما با ابراز تعظیم در برابر فداکاری‌های زنان و مردان و کودکان فلسطین و ایمانی راسخ به وعده الهی، صبح آزادی را انتظار می‌کشیم. الیس الصبح بقریب. 

منبع: ایرنا
نظرات شما