صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 31
کد خبر: ۲۷۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

آغاز رویداد دانش‌آموزی کدآپ آکادمی همراه با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون

دور جدید رویداد دانش‌آموزی کدآپ آکادمی همراه با محوریت زبان برنامه‌نویسی پایتون و با حمایت همراه اول و آکادمی همراه برگزار می‌شود.

رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، رویداد دانش آموزی «کدآپ آکادمی همراه» از ابتدای مردادماه آغاز شده و به مدت دو ماه قرار است دانش آموزان شرکت کننده در این دوره را با تفکر رایانشی و برنامه نویسی به زبان پایتون آشنا کند.

سامانه آموزشی این دوره علاوه بر درسنامه‌های نوشتاری، بستری برای حل تمرین و داوری آنلاین است؛ در کنار این بستر به هر فرد یک مربی یا راهنما اختصاص می‌یابد.

همچنین دانش آموزان به صورت هفتگی در کلاس آموزشی مبتنی بر حل مساله جمعی و تعاملی شرکت می‌کنند.

از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این دوره، برنامه ریزی ارائه ۱۵۰ درس نامه، ۷۰ ساعت حل مساله و برنامه نویسی، ۲ مسابقه آنلاین برنامه نویسی، انجام پروژه‌های واقعی، سیستم خودکار تصحیح تمرین ها، اتاق فرار مجازی، یادگیری معکوس، کلاس‌های هفتگی، مسابقات جانبی و رفع اشکال فردی و گروهی است.

این دوره که با حمایت همراه اول و آکادمی همراه تدارک دیده شده، توسط کوئرا اجرا می‌شود و تا انتهای شهریورماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، در دوره گذشته این رویداد که مبتنی بر آموزش زبان ++C بود، بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۲۵ شهر کشور شرکت و زیر نظر ۲۰ مربی برنامه نویسی اقدام به انجام پروژه‌های واقعی کردند.

نظرات شما